Beantwoorden
Peter_Bonte
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

maandelijkse limiet op GSM rekening mogelijk?

Ik heb verschillende familieleden die graag een GSM abonnement zouden nemen bij Telenet maar is er een mogelijkheid om een limit te zetten op de maandelijkse factuur?

Dat lijkt me noodzakelijk om niet opeens  gigantische facturen  te krijgen als er gesurft wordt of de GSM gestolen.

Tags (2)
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

maandelijkse limiet op GSM rekening mogelijk?

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7770
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

maandelijkse limiet op GSM rekening mogelijk?

Als je naar een shop of een center gaat kan je daar je abonnement afsluiten. ineens je simkaartje meekrijgen enz. Meestal gebeurt de overdracht dan nog dezelfde dag ( ingeval van nummeroverdracht) of start direct ingeval van nieuw nummer. Tijdens het afsluiten van je abonnement kan je ook vragen om om een limiet in te stellen van 0, 5, 10 tot 50 euro. Dat wil zeggen dat je met een King abonnement van €15 ofwel niets meer kan bellen of er €5, €10  enz. kan overgaan.

Achteraf kan je via https://mijn.telenet.be alles nog aanpassen en de verwittigings niveau's instellen.

En niet vergeten de app Telenet mobile te installeren.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Peter_Bonte
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

maandelijkse limiet op GSM rekening mogelijk?

super, bedankt. Ik wist niet dat dit mogelijk was.

0 Likes
Beantwoorden