24757
netweters
|
152439
antwoorden
|
20706
vragen
|
Beste, ik heb een formele klacht over jullie service en diensten. Ik ben al sinds eind augustus aan het proberen om een king abonnement te verkrijgen voor mijn dochter en wens haar Pay&Go kaart over te zetten. Om één of andere onduidelijke reden lukt het niet om dit in jullie systeem doorgestuurd te krijgen. Daarenboven krijg ik telkens ik binnen bel, tegenstrijdige informatie. Ik zou nu willen dat dit probleem voor eens en altijd definitief word opgelost en ik bijgevolg deze week de sim-kaart krijg (voor mijn part via courier). Ik ben al meer dan 10 jaar klant en tot op vandaag heel tevreden, maar nu ben ik vooral heel ONTEVREDEN. Ik stel mij de vraag of ik niet beter naar Proximus of een andere provider ga om daar voor haar een abonnement te nemen. En misschien moet ik ook eens contact opnemen met Test Aankoop met de vraag om mij hierin te helpen/begeleiden!
Op Pay en Go kaarten zit belkrediet dat niet mee kan worden overgezet.
Twijfel eraan of het nummer wel overzetbaar is van Pay en Go
U kan misschien eens het volgende formulier volledig invullen ?