Beantwoorden
fluffytom82
Experienced Beetjesweter
It's your fifth party! Pageturner! It's your fourth party! It's your seventh party!

telefoon zonder nummer

Ik heb sinds vorige week een aansluiting bij Telenet (en momenteel heel tevreden erover).

Reeds de hele week krijg ik echter regelmatig telefoontjes, waarbij op het scherm "External number" komt, in plaats van een nummer of "private". Wanneer ik opneem, hoor ik enkel een voortdurende pieptoon.

Tegenwoordig laat ik gewoon bellen, maar gisteren belde het nummer me zeker een 6-tal keren op tussen 20u00 en 22u00.

Iemand enig idee wie/wat dit is en hoe ik er van af kan geraken? Er verschijnt geen nummer, dus laten blokkeren lukt niet. Bij opnemen is er niemand aan de ljin. Buiten Telenet is er trouwens niemand die mijn nummer heeft, ik gebruik 99,9% van de gevallen mijn GSM...

Bedankt voor enige tips!

Tom

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

telefoon zonder nummer

De exacte datum en uur opschrijven en dan bellen naar de technische dienst. Zij kunnen dan de logbestanden nakijken.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fluffytom82
Experienced Beetjesweter
It's your fifth party! Pageturner! It's your fourth party! It's your seventh party!

telefoon zonder nummer

Wat ik vergat te vermelden en wat ook vreemd is: of ik nu opneem of niet, de oproepen verschijnen nooit in mijn "logboek" van de telefoon (waar alle ontvangen, gemaakte of gemiste gesprekken in staan).

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

telefoon zonder nummer

Heb je al eens 1919 geprobeerd.

Ken je beller kost extra rond 4 euro per maand.

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

telefoon zonder nummer

op  mobiel bestaat er geen optie zoals ken je beller en al zeker  1919 niet

dit is voor de vaste lijn

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden