Beantwoorden
Newtech
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Feestpromo levering 11/2025

We hebben op nationale feestdag op 11/11/2025 een feest promo gekocht, We hebben op 13/11/2025 een email ontvangen van PostNL over track and trace, Maar helaas blijft de track and trace op=

Bezorgtijd wordt berekend

Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Er werd mij beloofd aan telefoon van klantendienst dat het pakket op vrijdag nacht opgehaald zou worden door PostNL maar helaas zie ik enkel Bestelling wordt verwerkt, En track and trace vertoont geen nuttige informatie. 

"We zijn nu al 01:00 15/11/2025 blijft - > Bezorgtijd wordt berekend < - > Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt🙄

4 reacties
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Heb dit ook al 2 keer voor gehad met post nl 

Door de feestdag zijn er mensen in verlof en dan rijden ze allen uit voor de dringende zaken uit 

Bij mij zijn ze nog zaterdag komen leveren ik had dit niet meer verwacht en de bestelwagen zat vol 

1 keer was ook iets raar om 22.00 uur krijg ik een boodschap zending is geleverd maar er was niets geleverd de volgende dag om 10.00 uur stond toch de wagen voor mijn deur met mijn pakje , zeer raar soms bij post nl 

Newtech
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Ik word er een beetje ambetant van, Je krijgt hoop van medewerker van Telenet en ze beloven dat het pakketje vrijdag nacht wordt meegeven voor uitleveren en je kijkt op je T&T weer teleurgesteld🙄 

Ik hoop dat dit nog ge-update wordt maar ik vrees ervoor 🙄

Marc9820
Professional Meerweter
Een bus vol! Topicvreter! It's your tenth party! BINGO!

Telenet heeft geen vat op die leveringen, is een extern bedrijf en dan ook nog eens met postnl, nog meer een ramp. Oh ja, nationale feestdag is op 21 juli 😉

luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

De medewerker zal dat zeggen maar zij heeft niets te maken met de planning van post nl 

Er zal staan volgende dag geleverd maar wordt er betaald voor de volgende dag moet geleverd wordt dat antwoord zal neen zijn (goedkoopste formule) 

Anders had je pakje al  wachten is de boodschap