|
26.696
netweters
|
165.869
antwoorden
|
|
22.262
vragen
|
Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€
wat zal er minder worden vanaf 2027?
Momenteel is er nog geen verlenging voor de rechten op het tennis na dit kalenderjaar.
Heb de e-mail ook niet gekregen maar wel inschreven
Wel een mail voor werken aan de kabel in de buurt dat is zeer goed en zelf via sms we zijn op de hoogte zo moet het
Bij de buurman gaan vragen of hij een mail gekregen heeft zit niet bij Telenet van de werken van Hey geen mail gekregen
Dat is iets dat we hier ook al gelezen heb wel de rechten maar toch niet uitzenden
We denken omdat ze niemand hebben om ned commentaar is , ja waarom niet gewoon Engels
Bang om klachten , en naar de zenders moeten ze niet meer zien of het nu 1of 10 zijn blijft zelfde gaat via internet
In Nederland hadden ze de info ook niet duidelijk verspreid zal nog een staartje krijgen
Eerst wel iedereen nu niet
ik denk dat van tennis het niet ligt aan voldoende vlaamse commentatoren,
maar volgens mij dat er te weinig abonnees kijken.
want zowiezo hebben ze marc de hous en carlo wilmots voor het tennis.
en een jaar jaar geleden gaf caro houybrechts bij play sports nog commentaar bij het tennis,
maar dan hebben ze caro intern verhuisd om analyse te geven bij de premier league.
(ze deden dit op het moment dat het ze nadien minder tennis uitzonden bij play sports).
en het moment dat ze het tennis minder begonnen uit te zenden bij play sports,
hebben ze ook gestopt met padel uit te zenden bij play sports.
ik denk dat het dus te maken zal hebben dat er te weinig abonnees keken/kijken.
Natuurlijk er zijn nu ook veel sporten
En je kan maar 1 gelijk zien als je de uitslag weet op je telefoon ga je niet meer kijken
Sport nieuws wordt nu zo vlug verspreid
Voor de Tennis een spijtige zaak
Van Padel wist ik zelf niet spijtig dat de promo zakken niet goed zijn afgesteld
Voor de Padel kijk ik altijd op hun website en Youtube begint meer en meer een grote aanbieder van sport te worden
https://www.youtube.com/@PremierPadelOfficial/featured
heeft youtube ook zo'n livestreams van het wta vrouwentennis?
Dat denk ik niet.
Het zou kunnen dat HBO Max het WTA tennis ook oppikt als Telenet beslist om geen tennis meer uit te zenden. Momenteel heb je daar alleen ATP maar wel een veel ruimer aanbod.
HBO is de Max met Eurosport. Daar kun je tenminste zo goed als alles zien van het tennis, inclusief het atp 250. Net zoals Ziggo Sport, daar zend men tenminste van het begin tennistoernooi uit. En zij hebben het Europees voetbal van de CL en EL tot 2030. Maar dat heeft wel een stevige prijskaartje.
Maar bij Telenet liggen de kaarten er anders uit.