Beantwoorden
Dendjo-01
Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Switch in het buitenland tussen WFI eb 5G/4G

Ik ondervind sedert enkele maanden al connectieproblemen in het buitenland met als gevolg dat ik mijn Android niet op het scherm van mijn auto kan krijgen. Het volgende doet zich bv voor: ik vertrek in België met verbinding op mijn smartphone op WIFI en / of 5G. Mijn internet staat altijd op maar als die verbinding wegvalt schakelt die automatisch over op 5G of 4G. Geen probleem dus. In het buitenland, vandaag nog in Frankrijk, lijkt dit niet mee zo te gaan, dit in tegenstelling met vroeger. Vandaag bv naar Auchan in Rijsel gereden, geen probleem tot in Auchan. Als ik echter dan Auchan wil vertrekken is er geen verbinding meer, geen WIFI, maar ook geen overschakeling naar 5G of 4G. Ik moet dan mijn smartphone afzetten en opnieuw opstarten en dan wordt er 5G of 4G genomen. Tijdens het verlof in mei in Zuid-Frankrijk had ik constant die problemen. Telkens er internet was geen probleem, maar als die wegvalt geen overschakeling.

• Provider: Telenet
  • Smartphone: Samsung Galaxy S24 Ultra
  • Internet blijft altijd opstaan (moet ik trouwens doen om ook mijn sensor diabetes te volgen)

Wat zou de oplossing zijn voor deze vervelend situatie die zich vroeger niet voordeed.

Tags (2)
0 reacties