Beantwoorden
Ex-Netweter

Aanbod sporting telenet

Met verstomming zie ik reclame dat nu ook de fa cup wordt uitgezonden via proximus11. Jaar na jaar krimpt het aanbod competities.
Geen spaans, italiaans, fa cup, frans voetbal. Volgend jaar adieu Premier league???
0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Aanbod sporting telenet

Is er iemand die @Ex-Netweter verder kan helpen met zijn vraag? We kijken alvast uit naar alle hulp.

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Aanbod sporting telenet

Ik zit idd met dezelfde vraag. Gaan we mss nog bepaalde wedstrijde van fa cup en of league cup te zien krijgen? We moeten wel even veel blijven betalen maar het aanbod zakt wel erg hard naar mijn mening! Krijgen we mss nieuwe voetbalcompetities of wedstrijden in de plaats? En kom aub niet af met MLS of Russische competitie. Een beetje meer info had wel op zijn plaats geweest.

mvg

0 Likes
Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter
It's your ninth party! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Aanbod sporting telenet

Indien je een beetje rond had gekeken, dan was je zelf wel tot de vaststelling gekomen dat niet Proximus deze wedstrijden gaat uitzenden, maar een nieuwe 'speler' op de markt, genaamd 'Eleven Sports'.

Buiten de rechten van die 2 cups hebben ze ook de rechten verworven van de Brasiliaanse, Spaanse, Duitse, Schotse en Franse competitie.

Ze hebben maar 1 kanaal om al dit moois te tonen, dus daar is nog veel werk aan de winkel.

Belangrijk om te weten is dat Proximus een niet exclusieve overeenkomst voor het tonen van deze zender.

Telenet is nog steeds in onderhandeling met Eleven Sports.

0 Likes
Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter
It's your ninth party! On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Aanbod sporting telenet

En wanneer ik goed geïnformeerd ben, zitten de rechten van de PL volgend jaar nog bij Telenet.

De rechten op de Bundesliga gaan hun laatste seizoen in.

0 Likes
Beantwoorden

Aanbod sporting telenet

Ok merci veu info.

hopelijk kunne we binnekort terug meer te zien krijge.

0 Likes
Beantwoorden
kevchenko
Experienced Weetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Yelo Play-app voor Windows? Jij bent af!

Aanbod sporting telenet

Dit kan in principe niet lang meer op zich laten wachten gezien alle competities in augustus starten.
0 Likes
Beantwoorden