Beantwoorden
Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Beste jullie beeindiging eenzijdig mijn whoppa abbonement. Was blijkbaar geen keuze voor klanten. Nu sturen jullie een mail dat ik gekozen heb voor Play aan 10 euro extra per maand. Mag ik de door mij ingediende aanvraag zien ?

Ruikt een beetje naar oplichting.

Graag een snel antwoord, anders zie ik me genoodzaakt om over te schakelen naar Belgacom

 

 

 

 

 

Guy

Tags (3)
0 Likes
Beantwoorden
21 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Onder'mijn telenet 'staat

We stellen voor!

Jou formule wat je nu hebt en wat zij voorstellen staan mooi naast elkaar.

Druk niet te snel op bestellen,wat je meerdere euro's  kan kosten.

 

Dat ze eerst hun telemeter maar eens afschaffen voor de duurdere formules.

De data die je nu krijgt ,of dat voldoende is of niet maakt niets uit,die Telemeter hoort gewoon anno 2015 niet meer thuis in het rijtje van de duurdere formules,zoals business..

Waarom zie je die meter niet bij ZIGGO in Nederland,zelfs niet bij de goedkopere formules,die ook onder Liberty global  thuis horen.

 

 

0 Likes
Beantwoorden
Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Is toch geen antwoord vind ik, had gekozen voor bepaalde zenders en die worden éénzijdig weggelaten dus zonder mij te raadplegen. Daar gaat het over. 

En nu maken ze fier reclame dat ze exclusief WRC gaan uitzenden 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Zoals alle commerciële firma's heeft Telenet het recht om zijn aanbod aan te passen. Zij brengen u daarvan op de hoogte. Bent u daar niet mee akkoord dan kunt u uw overeenkomst per direct beëindigen. Dat is zo voor verzekeringen en voor vele andere dingen. 

 

 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Dit is nl. hun sterkte, ze doen maar wat ze willen en reclameren helpt niet. Als je vertrekt moet alles opnieuw geïnstalleerd worden. Als je kon kiezen dat je bijvoorbeeld 1 sport kanaal zou willen, vergelijkbaar met Motors dan zou het nog aanvaardbaar zijn. Als je nu autosport wil zien krijg je er voetbal en veldrijden ....ook bij (dit interesseert mij niet). Evenmin als Turkije, Al Jazeera,en andere zenders

Sasman
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your seventh party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

alles draait om geld

Of je wilt of niet alle pakketten komen altijd tot aan je digi_decoder

Ik reis veel vooe mijn werk en heb op andere landen andere formules gezien z.a. je besteld zelf welke zenders dat je wilt bekijken, enkel de nationale zenders zijn standaard in het basis abbonement en dan is elke extra wender ong 0,30€/mnd !  Vind een heel goede id

Zo kijken de anders taligen  altijd naar hun eigen favoriet zenders,  sport liefhebbers naar hun eigen favoriet zender en idem dito voor de serie/film liefhebbers.

Je betaalt een vaste bedrag foor de infrastructuur en onderhoud van de netwerk , komt veel goedkoper uit

geen extra klachten = telefoonlijnen meer vrij

veel meer happy klanten

Het is typish voor de zoveelste iets Belgish 

Die mensen  die marketing doen moeten is ff uit hun luie stoel opstaan en wat internationale beurzen bezoeken !

Owe ik ben zeker niet Belgacom of Proximus fan!  Die maak ik helemaal zwart

Dat was hun die met ons belasting geld alles hebben opgebouwd en nog is bovenop hun diensten  jaren lang monopoly gespeeld door hun hoge tarieven ! 

Breff we zitten voorlopig nog vast aan deze 2

BTW er is nog een ander alternatief, surfen en TV kijken via sateliet ! Heb t ook geprobeerd , het werkt maar met een debiet van max 54mb/ download, upload is heel langzaam!  TV zenders prima tot dat er hevig storm voorbij passeert .

Nog niet tevereden? wel daar is nog een oplossing !  Zoals de Nederlanders doen , digitaal TV over 4G netwerk  en daar is de concurentie heel groot dus de prijzen gaan maar naar beneden .

Telenet zal ook vroeg of laat zijn klappen krijgen maar dan zal wss telaat zijn

mvg

Sas

 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Ik weet niet waar jij gaat in het buitenland. Maar in de ons omringende landen zie ik veel sateliet maar met beperkt aanbod en zeker niet altijd de kwaliteit die ik hier heb.

In Frankrijk enkel franse zenders en in het beste geval CNN.

In Duitsland Duitse zenders en weeeral CNN hoop en al een 25 zenders.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

Afzetters, na beeindiging van whoppa, door telenet

Weet niet waar je je verhaal op stoelt, maar twijfel aan de waarheid ervan. Heb sowieso probleem met je taalgebruik

0 Likes
Beantwoorden