24.997
netweters
|
153.773
antwoorden
|
20.855
vragen
|
Wij programmeren Buren zodat xe het kunnen kijken wanneer er tijd is. We hebben deze serie geprogrammeerd. Vorige week stelden we tot 2x toe vast dat dit programma niet werd opgenomen, ondanks dat het wel was aangekondigd (we weten dat door de Tour de France Buren enkele keren niet werd voorzien). Na de 1e niet opgenomen aflevering annuleerden we de volledige serie en voerden opnieuw in dat de serie moest worden opgenomen en duiden we aan dat de afleveringen niet automatisch gemist mogen worden. Groot was onze verbazing toen we enkele dagen later moesten vaststellen dat de opname wederom niet gebeurde. Nochtans keken we de geplande opnames de avond voordien na. Toen leek het nog in orde en stond het gepland. De dag nadien stelden we vast dat er echter toch weer niets was opgenomen.
Hoe kan dit? Wat kunnen we hieraan doen?
Blijft duren!
Zelfde probleem hier, ondertussen ook met een ander programma ondervonden (Greys Anatomy).
Staat geprogrammeerd, maar achteraf geen opname van te vinden. Nog straffer: bij wijze van test gekeken of Digicorder wel degelijk opneemt tijdens het programma; een rode bol als je op de OK knop duwt, die aangeeft dat er wordt opgenomen.
Als workaround heb ik een manuele opname geprogrammeerd en die doet het wel. Soms wordt er dan dubbel opgenomen, maar dan weet ik zeker dat er wel degelijk iets wordt opgenomen.
Ook voor mij hetzelfde probleem sinds deze week: van een paar series (Big Bang Theory, Doctor Who) ineens opnames die niet gebeurd zijn. Ik ben zelf beginnen verifiëren op voorhand dat de opname gepland is, en dat was zo. Gisteren weer: Doctor Who gepland op BBC, vooraf geverifieerd, ik had zelfs gezien dat de Digicorder was aangesprongen tijdens de opname (mijn Digicorder staat op slimme energiestand) en het opname ledje brandde, maar vandaag staat de opname niet op de Digicorder.
Op dit moment is de Digicorder dus totaal onbetrouwbaar.
Ik heb nu een klacht verstuurd naar de Klantendienst.