25.261
netweters
|
156.028
antwoorden
|
21.068
vragen
|
Gisteren wou ik de digicorder aanzetten maar op de display stond ipv het uur 02.19 vermeld. Ik kreeg deze niet aan de praat en besloot om de stroom er even af te nemen, even te wachten en deze terug in te steken. Normaal door deze dan een herstart, nu bleef de display gewoon zwart. Maw, geen leven meer in te krijgen. Alles nogmaals gecheckt ivm de aansluitingen ed. maar niets. Vandaag kan ik niet maar morgen dan maar naar een telenet center. Benieuwd wat het probleem is. Iemand dit probleem ook al vorgehad?
Ik vrees dat uw Digicorder zijn beste tijd heeft gehad en dat je best om een nieuwe Digicorder gaat, de eventuele opnames die nog op die harde schijf staan ben je wel onherroepelijk kwijt, brute pech dus.
Weet dat ik al m'n opnames kwijt ben. En digicorder is dacht ik slechts 2 jaar oud. Brute pech zeker.
Decoders van telenet zijn gedoemd om snel hun geest te geven.Die van proximus kunnen meestal ook enkele jaartjes langer meegaan.Al is 2 jaar nu wel erg kort.Normaal 3.5 is de normale levensduur.
Straks naar een telenet center. Heb alles bij zodat ze alles kunnen uittesten. Ik hoop dan ook dat het maar de voeding is want anders al de films ed kwijt die op de schijf staan. Maar vrees voor het ergste!
Digicorder is dus vervangen en was net 2 jaar oud (december 2013). Voeding ook laten uittesten maar was ok. Laat thuisgekomen en de corder terug geinstalleerd. Moest een nupdate ed doen en bij stap 3 kon ik lezen dat na 60 min max het handeletje moest werken. Was dit niet het geval moest ik telenet bellen. Aangezien het al laat was zal het voor vanavond zijn. Heb dus nog een avondje analoog moeten kijken wat niet te doen is. Straks bij thuiskomst direct bellen om terug digitaal te kunnen kijken.