24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Wanneer zijn deze zenders beschikbaar bij Telenet?
Als ik hem dan maar bij Kroon kan krijgen;Die zouden veel sport hebben.
En vanaf morgen op Telenet - kanaal 212 Eleven en 213 Eleven Sports
Ik zie hier bij mij kanaal 215 en 216 maar ik denk dat dit onder het betalende Sporting Telenet (Play Sport) zit. Dus voor de prijs van 16.95 of 21.95 of 27.95 per maand afhankelijk of je Triple play (Internet, telefonie, DTV), dubbel play (Internet of telefonie en DTV) of enkel DTV hebt.
Vanaf 5 december zijn de Eleven-kanalen ook te bekijken voor wie bij Telenet een Play Storts-abonement heeft. Sommige Spaanse matchen worden bovendien ook op Telenets eigen Play Sports-zenders getoond en omkaderd.
Wat heb je juist nodig bij telenet,als je enkel tv zou nemen en geen internet meer en gsm.Ik zou Kroon nemen +eventueel nog basis paket of play more.Bij proximus moet je een vaste tel.lijn nemen;Ben daar ook al een 4 tal keer geweest,net als hier.
Als je al 4 keer bij proximus bent geweest en ook al 4 keer bij Telenet,dan zou je onderhand toch moeten weten wat je nodig hebt,niet
Neen ik zou het je toch niet vragen?Bij Belgacom in de tijd was het bv vaste telefoon.Maar ik weet niet hoe dat zit bij telenet.En vermits telenet iets duurder is als proximus had ik graag geweten wat je er moet bijnemen.Want ik weet niet wat Kroon juist aanbied.Dus kan het zijn dat ik een tweede operator er bij moet nemen.