Beantwoorden
quentinnouri
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Extreme Sports Kanaal

Hey!

Onlangs kocht ik het Play More pakket van Telenet aan om films te kunnen bekijken maar ook om vooral Extreme Sports te kunnen kijken voor de X Games (Enorme fan van skateboarden en bmx'en). Jammer genoeg valt dit enorm tegen.... De X Games zijn vertaald in het frans... dit is next level frustrerend.... Weet iemand of er hier een oplossing is of waar je je kan inlichten (ES  of Telenet) om dit mogelijk te kunnen aanpassen? Ik zou graag de officiële versie willen horen en niet saaie en slecht opgenomen franse commentators horen...

 

Bedankt op voorhand!

Quentin

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Extreme Sports Kanaal

Heeft er iemand de vraag van @quentinnouri kunnen lezen? Mocht je hier informatie over hebben, laat het dan zeker weten.

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Extreme Sports Kanaal

Nochtans heb ik Engels als audio maar mocht dat bij u niet het geval zijn, geen nood, dat kan je veranderen.

Doe het zo als volgt: eerst  2 x op OK drukken dan kies je als optie " Taal wijzigen" dan " Geluid" en vervolgens kies je " UK" en dan zou je normaal Engels als audio moeten hebben en natuurlijk niet vergeten om op EXIT te drukken om die menu weg te doen.

Als je wil kan je zelfs kiezen voor ondertitels aan of uit te zetten.

0 Likes
Beantwoorden