Beantwoorden
Carangil
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Pionier Primeur! It's your fourth party!

Film valt uit

Ik heb al een tijdje dit probleem wanneer ik een film bestel via de tv theek:

- soms werkt de pauzeknop niet of reageert veel te laat
- de film valt ineens weg en er verschijnt 'herstel de connectie, kijk de netwerkkabel na'

Ik gebruik Powerlines voor 2 tv's en dit gebeurt enkel op 1 tv. Het huisje op de adapter is soms oranje. Soms gaan alle lichtjes uit en als ik dan wil pauzeren, blijft de film doorspelen.

Ik heb al een andere ethernet kabel geprobeerd, maar de film viel weer uit.
0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Ex-Netweter
 

Film valt uit

Dit lijkt in alle opzichten dat de snelheid tussen de powerlines onderling niet goed is.

Zit er een powerline in een stekkerblok? Zeker trachten de powerline in een stopcontact in de muur te plaatsen... zal de snelheid ten goede komen en daarmee je probleem oplossen dat je film blijft spelen of knoppen die niet/te laat reageren....

 

Succes!

 

Pathfinder.

0 Likes
Beantwoorden
Carangil
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Pionier Primeur! It's your fourth party!

Film valt uit

Geen van de drie powerlines zitten in een stekkerblok.
Mijn oude digicorder had hetzelfde probleem, maar hij was onlangs kapot, dus nu heb ik een nieuwe.
Ik heb al een nieuwe powerline en een nieuwe netwerkkabel geprobeerd, en het gebeurt nog steeds.

De digicorder beneden heeft geen problemen met films afspelen.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Film valt uit

In dat geval zou ik Telenet bellen, tenslotte als het niet opgelost geraakt, moet er gekeken worden wat er scheelt...

 

Laat eens weten wat er geweest is, we kunnen alleen maar bijleren 🙂

 

Grts.

 

Pathfinder.

 

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Film valt uit

Ik zou zeggen probeer eens de digicorder met een vaste UTP kabel te verbinden met de modem en kijk of dat probleem zich ook voordoet en zoneen, dan mag je concuderen dat het aan die power lines ligt en dan zal je moeten proberen om die problemen met die power lines op te lossen, indien het niet opgelost raakt dan zit er niks anders op dan van een UTP kabel te leggen.

0 Likes
Beantwoorden