24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Ik heb mij verleden week aangemeld bij kroon tv;Zodat ik de Nederlandse commerciêele zenders kan ontvangen.ik had hiervoor een voordeel pak ontvangen.Echter heb ik problemen voor het installeren;Het werkt met kodi.Die ik volgens mij juist heb geïnstalleerd.Maar buiten die instellingen zijn er nog verschillende voor de nederlandse zenders.Want via kodi bestaan er zenderpaketten met zelfs 5000 zenders.Hier zouden 1500 zenders beschikbaar zijn.Indien er iemand dit in orde zou krijgen zou ik hem ook financieel vergoeden.
Heeft Kroon tv geen klantendienst ?.
Als je via kodi gaat en het werkt,hoop dat je niets moet betalen ,snap het niet goed via kodi bekijk je toch gratis tenzij
Misschien heb je dit nodig?https://www.media24store.be/cloud-tv-nederlandse-films-en-zenders-in-een-kodi-add-on/
Of anders eens bellen naar KroonTV. Met freephone Europe is dat gratis vanaf 16u.
@mvd09111966 schreef:
Ja ik heb reeds gebeld naar klantendienst maar dan via sita van Kroon zelf die ik heb gekregen bij mijn aanbieding.36€ eenmalig te betalen.Over hoeveel zenders het gaat is dus nog weinig onzekerheid.37 begin tot 1500.Met normaal die commerciëele holanders er bij.En daarom doe ik het omdat ik geen schotel kan plaatsen en veel goedkoper is;Kroon TV zit in België hier ook in Schoten en zou achteraf 137€ kosten.Dus 100€ duurder dan in mijn geval.
Heb je een link waar men zich kan abboneren hier in in België.
Zeker als men 137€ vraagt,het enigste dat ik van kroon vind is vezel in Nederland of schotel.
Zoals igfver aangaf via kodi ,maar dat is gratis tenzij ik iets mis.
Neen ik heb Naar Kroon Tv gebeld de eerste maal,en toen zou dit hier in november van start gaan.Maar door de enorme toeloop is het op een flater gelopen want de server lag gewoon er uit.De eerste maal dat ik belde had ik een Nederlander en die wist van toeten nog blazen en die dacht dat ik dat gewoon uit mijn duim aan het zuigen was.Het eigenaardige vind ik nu ook wel is dat eerst er
sprake was van wifi en internet.en in Nederland is er ook telefoon.Nu zou het dus enkel telefisie zijn zonder een modem.Dus via pc.Die kodie heb ik al.Als het dus de juiste kodie is natuurlijk.Maar je moet ook die dutch cloud hebben.En ik ga dat niet kopen als ik het normaal gratis zou krijgen bij kroon tv.En de tweede maal toen ik belde heb ik gevraagd waar zij zaten,en ze zegden mij in Schoten.En op de berichtgeving die ik op mijn pc heb gekregen staan twee abonnementen;één van 37€ en één van 47€ waarmee jee ook die commerciëele zenders kan zien maar bij het duurdere kan je ze ook in het buitenland zien.