24762
netweters
|
152523
antwoorden
|
20715
vragen
|
Neen, MOTORS TV moet blijven!. De enige echte autosportzender. Precies de reden waarom ik Telenet koos!
zolang er geen plaats is gaan ze hem niet meer toevoegen,
er is gezegd door telenet dat er veel zenders zijn dat hetzelfde uitzenden (play sport,eurosport,enz).
master-magic waar haal je dat er geen ruimte is om deze zender te behouden ?welke nieuwe zenders hebben dit genoodzaakt.
Master , ik heb gisteren telenet technieker aangesproken . Hij heeft nog over netwerk informatie gehad de voorbije weken. Er is meer dan plaats genoeg op de kabel . Ik spreek wel over Limburg . Maar vermoed dat ze in de rest van het land toch ook al aan het upgraden zijn.
Vind die hele zever over Motor tv dikke zever, en Pitsstop tv op stories klopt al helemaal niet qua omschrijving .......ze lullen er maar op los.
Zogezegd "dubbel aanbod" overlapping ??
in limburg is het netwerk 800mhz,dus daar nog plaats genoeg maar men past het aanbod aan zenders niet uit omdat de niet ex indi gebieden nog op 600mhz zitten en dus minder plaats hebben dan in ex indi gebied,
daarom dat men iedereen hetzelfde (ongeveer) aanbod aan zenders wilt geven en geen onderscheid wilt maken tussen niet en ex indi gebied.
dat er geen plaats is is wel duidelijk,
er worden SD zenders verwijderd en veel HD zenders bijgezet,dit in nadeel van de SD zenders.
men vergeet dat HD zenders meer plaats in nemen dan SD zenders,en dat kabel ook ooit eens vol komt te zitten.
analoog radio en tv zit er op,digitaal radio en tv,telefoon en internet.
ze hebben ook 6 tijdelijke muxen voor on demand,heleboel plaats minder om zenders op te zetten dus.
Playsport is 90% voetbal .....er zijn 9 zenders in playsport inbegrepen waarvan één af en toe autosport behandeld.
waarom kan die zender niet apart gekozen ?
Technisch is dat mogelijk, maar de goede wil ontbreekt
MOTORS TV WEG
De sportzender MotorsTV keert vooralsnog niet terug. Volgens Motors TV Benelux heeft Telenet het contract voor doorgifte eenzijdig opgezegd. Aan abonnees met klachten daarover is beloofd dat Telenet alle sporten die daarop kwamen elders in het aanbod zijn te vinden. Dat lijkt voor onder andere het WRC niet het geval te zijn.
Bron
Totaal TV