Beantwoorden
Pakrae
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

MOTORS TV van de kabel?

Neen, MOTORS TV moet blijven!. De enige echte autosportzender. Precies de reden waarom ik Telenet koos!

36 reacties
Joeri007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

MOTORS TV van de kabel?

Feit is dat MotorsTv dus van de zendlijst gaat.

op mijn klachtenbrief een berichtje terug gehad met hun excuses, maar verder niet veel anders.

 

Misschien zijn er plannen om meer motorsport aan te bieden op de telenet sport kanalen. wie weet.

in alle geval ik ook serieus ontevreden en heb dat duidelijk gemaakt. Maar ze gaan hun daar toch niks van aantrekken, die illusie maak ik me niet 🙂

 

Sinds de overname van Liberty global is klanttevredenheid geen prioriteit meer. enkel harde dollars tellen.

 

Overstappen is voor mij niet direct een optie. daarvoor ben ik te veel op mijn snel internet gesteld 😉 en eerlijk is eerlijk op dat gebied is telenet gewoon de beste.

 

0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

MOTORS TV van de kabel?

je betaald er dan ook naar 😛

als je de prijzen vergelijkt met de landen rond om ons,amai scheelt veel voor hetzelfde.

heb het ook van telenet omdat vdsl hier een ramp is.

 

maar er is genoeg motorsport volgens telenet op play sport en eurosport.

en zo komt er een beetje ruimte vrij om de zenders wat betere beeldkwaliteit te geven 😉

0 Likes
Beantwoorden
beanie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

MOTORS TV van de kabel?

Heb deze middag een lang gesprek gehad met een medewerkster van telenet. Zij had dezelfde mening of wij. Maar ik kan er niets aan doen. Graag eens van telenet de cijfers van hoveel kijken er naar MOTORS TV en hoeveel kijken er naar het golf op telenet sport. Ik denk dat se som rap zal gemaakt zijn. MET DANK TELENET VOOR BEWEZEN DIENSTENMan Verdrietig

0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

MOTORS TV van de kabel?

in knokke zijn er veel die sport Golf kijken 😉

was indertijd eens een grapje over dat ze hen daar hadden ingekocht in telenet die rijke golfsporters van knokke om een kanaal te krijgen rond Golf.

maar op den duur zou je het moeten geloven.

0 Likes
Beantwoorden
beanie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

MOTORS TV van de kabel?

Bedankt telenet van ons weer eens bestolen te hebben. Dit is nu voor de tweede maal dat jullie uw klanten een betaalzender afpakken. Hartelijk dank daarvoor. En wat krijgen wij in de plaats??? zoals gewoonlijk niets. Ik zie dit ook als een verborgen opslag of heb ik het verkeerd. De uitleg die u geeft over het verdwijnen van moters tv vind ik ronduit belachelijk. Dank u nogmaals telenet. Er zijn nog andere providers

0 Likes
Beantwoorden
beanie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

MOTORS TV van de kabel?

Bedankt telenet van ons weer eens bestolen te hebben. Dit is nu voor de tweede maal dat jullie uw klanten een betaalzender afpakken. Hartelijk dank daarvoor. En wat krijgen wij in de plaats??? zoals gewoonlijk niets. Ik zie dit ook als een verborgen opslag of heb ik het verkeerd. De uitleg die u geeft over het verdwijnen van moters tv vind ik ronduit belachelijk. Dank u nogmaals telenet.

0 Likes
Beantwoorden
beanie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

MOTORS TV van de kabel?

dit is zo ook

 

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

MOTORS TV van de kabel?

Als je niet akkoord gaat met deze gang van zaken dan is er maar één conclusie mogelijk en dat is overstappen naar een andere provider, ander en beter zou ik zeggen.

0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

MOTORS TV van de kabel?

zolang ze het bij die andere provider ook aanbieden,

zekerheid heb je bij geen enkele provider,

zenders verdwijnen nu eenmaal om plaats te maken voor iets anders bij elke provider.

0 Likes
Beantwoorden
beanie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

MOTORS TV van de kabel?

ben het beu om met telenet nog in discusie te gaan zijn veel te bekrompen van geest. Heb dan maar op de volgende link klacht ingediend wegens het onheus behandelen van hun klanten;

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC

0 Likes
Beantwoorden
Chukky2
Freshman Meerweter
Berichten: 60
Goed bezig! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

MOTORS TV van de kabel?

Denk,dat hij terug gaat komen . 

0 Likes
Beantwoorden
WW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

MOTORS TV van de kabel?

 


@Chukky2 schreef:

Denk,dat hij terug gaat komen . 


Op basis waarvan denk je dat?

0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

MOTORS TV van de kabel?

zolang er geen plaats is gaan ze hem niet meer toevoegen,

er is gezegd door telenet dat er veel zenders zijn dat hetzelfde uitzenden (play sport,eurosport,enz).

0 Likes
Beantwoorden
Joeri007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

MOTORS TV van de kabel?


@master-magic01 schreef:

zolang er geen plaats is gaan ze hem niet meer toevoegen,

er is gezegd door telenet dat er veel zenders zijn dat hetzelfde uitzenden (play sport,eurosport,enz).


Dit weekend nochtans niet veel motorsport hoor op de telenet kanalen...

niet op play sport, en al zeker niet op eurosport.

nochtans was het een mooi Motorsport weekend met de V8 Supercars, en in Macau was het ook een mooi weekend dat volledig uitgezonden werd op MotorsTv, dus dat excuus van hetzelfde uitzenden (overlap zoals telenet zegt) gaat echt niet op.

nu, het is nu eenmaal zo, en we gaan er moeten mee leren leven of veranderen van leverancier, wat in mijn geval niet zal gebeuren. maar ik ben en blijf alvast een heel teleurgestelde klant. maar ja... niks aan te doen, het is toch niet dat ze luisteren naar ons. gewoon dus door de zure appel bijten in mijn geval 😉

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

MOTORS TV van de kabel?

master ik vind het zever van telenet want zo verplicht men ook klanten om een pakket te nemen.Als iemand nu genoeg heefd aan een basis paket zonder voetbal bv.en eurosport scheeld hun dat weel een pak geld.

0 Likes
Beantwoorden