24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
ja ik vraag mij dat ook af??? ik heb nu seizoen 1 en 2 gezien... ma wil nu niet naar 4 kijken zonder 3 gezien te hebben!!
@Ex-Netweter schreef:
Waarom zijn er zoveel series onvolledig?
Dikwijls enkel seizoen 2, waar is seizoen 1 dan? Bij de serie Revenge is het nog straffer, seizoen 1, 2 en 4 zijn te bekijken. Waar is seizoen 3?
Als ik zie dat niet alle seizoenen beschikbaar zijn dan begin ik er gewoon niet aan om een serie te bekijken, pas als ik de zekerheid heb dat alle seizoenen beschikbaar zijn dan begin ik dan om een serie tebekijken.
Bij mij is het dus alles of niks.
Het zou kunnen dat die serie dan ergens anders loopt.
Zie http://klantenservice.telenet.be/content/het-leven-van-een-serie-in-play-more
Zo wordt bv Revenge sz3 nu uitgezonden op VijfTV en zal je het seizoen dat daar wordt uitgezonden uiteraard niet kunnen/mogen bekijken via Play More als ABC dat zo contractueel heeft bepaald.
... Da komt volgens mij gewoon omdat er dan ook geld aan verdiend kan worden bovenop de maandelijkse bijdrage voor Play More...
Er lopen altijd wel mensen rond die dan toch beslissen om toch maar te betalen per aflevering zodat ze niets hoeven te missen...
Geef toe, (uitsluitend) vanuit een zakelijk standpunt is da toch geniaal?!