Beantwoorden
Tiany
Experienced Weetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Handje vol!

Opname verspringt

Sinds enkele weken een klein probleem met opnames. 

Als we een opname willen bekijken start het nooit meer van in het begin maar slaat steeds enkele minuten over, soms is dat geen probleem omdat het programma nog niet bezig is, maar het gebeurd ook regelmatig dat ik de eerste minuten van het programma mis en moet terugspoelen.  Ik stel mijn opnames altijd in op "15 min voor",  aan wat ligt dat dat de eerste minuten altijd verspringen ? Dit heb ik nooit eerder gehad behalve de laatste 2 weken.

Groetjes

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Opname verspringt

Dag Tiany,

Dat is zo sinds de laatste update op je digicorder. Als je programma al enkele minuten bezig is, is het nog steeds mogelijk om gewoon terug te spoelen tot, in jouw geval, minuut -15.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
Tiany
Experienced Weetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Handje vol!

Opname verspringt

Dank voor uw reactie Niels.

Begrijp die verandering niet goed. Het gebeurd dat ik bij sommige opnames een stuk van het vorige programma wil bekijken, dat wordt dus overgeslagen sinds een tijdje, het is natuurlijk poepsimpel om zelf terug te spoelen maar had liever gehad indien ik een opname start dat het gewoon van 0 begint. 

Groetjes 😎

0 Likes
Beantwoorden