Beantwoorden
ThibaultC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Opnames delen werkt niet

Goedeavond community leden,

 

Goed allereerst zal ik uitleggen hoe ik mijn 2 digocorders zijn aangesloten.

Digicorder 1: rechtstreeks met netwerkkabel aangesloten op de modem.

Digicorder 2: Van de modem een kabel naar powerline adapter zend tot 500mbps door tot andere powerline adapter waar een netwerkkabel vertrekt naar een switch (Topcom TSH 205 (5x 10/100 Mbps)-netwerkkabel was te kort-, en dan van de switch in digicorder 2.

 

Digicorder 2 is interactief, ik kan kijken op deze digicorden welke opnamens digicorder 1 in de toekomst gaat opnemen, maar het probleem:

de opnamens van digicorder 1 staan niet in de lijst van opnamens digicorder 2..?

-omgekeerd hoeft niet-

 

Nu vraag ik mij af:

1. ligt het probleem aan de powerline adapter omdat deze niet "Powerline AV 6400 of Devolo, gekocht bij een Telenet-winkelpunt" is zoals op de telenet site staat.

2. ligt het aan de switch omdat deze heel oud is (werkt wel nog steeds) maar niet de nodige 200 mbps heeft? 

 

Alvast bedankt,

 

Thibault C.

 

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Opnames delen werkt niet

Dag Thibault,

 

Het lijkt misschien een domme vraag van me maar heb je in de instellingen van je digicorder(s) opnames delen aangezet?  (Hoe je de instellingen hiervoor aanpast zie je hier: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/opnames-delen-tussen-telenet-decoders/

Aan de opstelling lijkt mij niets mis aangezien ik mijn digicorders op exact dezelfde wijze heb aangesloten.

 

Mocht het nog niet opgelost zijn, laat het zeker weten 😉


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
ThibaultC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Opnames delen werkt niet

Hey Niels,

 

Had op digicorder 1  dit al aan staan ''ja incl-18" 

 

Tijdens het typen van dit bericht heb ik het probleem gevonden. ik wist niet dat ik naar rechts kon in het opnamen menu en daar kon kiezen : - deze digicorder, -andere digicorder,... 

 

Toch bedankt en zeker voor het snelle antwoord, had dat niet verwacht.. Smiley Tong

 

Groetjes, Thibault