24762
netweters
|
152521
antwoorden
|
20715
vragen
|
Via play more, series, zoeken op naam, kwam ik de serie Banshee tegen. Seizoen 1 en Seizoen 2 worden afgebeeld.
Leek wel de moeite en ik besloot om seizoen 1 te bekijken.
Na het bekijken van seizoen 1 wilde ik Seizoen 2 starten, maar tot mijn verrassing zie ik nu dat Seizoen 2 pas begint vanaf aflevering 7. Even klantendienst gebeld, en blijkbaar is dit "normaal". Voor mij is dit niet echt normaal, verpest echt het volgen van een serie en voel me er boos over. Vind dit niet kunnen bij een bedrijf dewelke professioneel te werk wil gaan.
Als redelijk nieuwe klant bij telenet, heb ik een vraag aan de forum gebruikers. Komt dit veel meer voor bij de series dewelke aangeboden worden via telenet? Is het aangeraden om echt eerst te kijken als alle seizoenen van een serie volledig worden aangeboden? Of is Banshee de uitzondering op de regel en heb ik pech?
Banshee is een serie die men op prime geeft en al zulke series, waarvan men aflevering per aflevering wekelijks geeft, verdwijnt na xx aantal weken aflevering per aflevering : vanwege rechten, VANDAAR dat je eens bij series : Laatste Kans moet gaan kijken welke series verdwijnen,
series die men gewoon bij play of play more plaatst, blijven er veel langer in,
GOUDEN tip dus regelmatig eens kijken, welke series eruit gaan
Bedankt voor je antwoord.
Ik kan dat wel begrijpen, maar dan zou ik veronderstellen dat men gewoon begint met de eerste afleveringen te verwijderen.
Hier kan je seizoen 1 volledig bekijken en bij seizoen 2 begint men pas van episode 7. Waarom seizoen 1 dan nog beschikbaar stellen? Ik had niet gecontroleerd of seizoen 2 volledig was, en verder kijken vanaf afl 7, nee, niet voor mij.
Ik was/ben het niet gewoon om eerst het volledige overzicht te overlopen om te zien dat de aangeboden reeks wel volledig beschikbaar is. Ik ging er gewoon van uit, als men aangeeft dat een serie beschikbaar is, dat vanaf waar je begint te kijken, de overblijvende seizoenen volledig zijn. Ik kan best begrijpen dat een serie ergens begint vanaf seizoen 2, 3, ... maar je moet er toch vanuit kunnen gaan dat de, aangeboden, volgende seizoenen nog volledig zijn.
Als ik dus lost wil gaan bekijken, ben ik verplicht om eerst alle 7, of 6, seizoenen te checken of iedere aflevering aanwezig is. En dat vind ik niet professioneel.
Nog een kleine aanvulling aan mezelf,
Indien jouw argumentatie correct is, is/kan dit rampzalig als je een grote serie wil bekijken.
Neem als voorbeeld "lost".
Ik moet eerst controleren als ieder seizoen volledig is. Op internet lost episode guide erbij halen en controleren maar.
Indien ik dan start van het eerste seizoen, kan het dus zijn dat men enkele episodes verwijderd uit seizoen 2, 3, x.
Je weet dus nooit als je aan een serie begint, je deze serie kan uitkijken. Men kan ergens in de volgende seizoenen beginnen te knippen en afleveringen te verwijderen.
En daar voel ik me ongemakkelijk bij.
Ik dacht dat het bij Banshee een uitzondering was.
seizoensmaraton Banshee seizoen 2 : VANDAAG vanaf 19.00u op prime series (van 1 tot en met 10) :
sinds vorige week staan alle seizoenen van Banshee volledig erop, seizoen 3 loopt nog
En nu maar wachten op aflevering 10 van seizoen 3...
deze staat er hier wel op hoor : aflevering 10 van seizoen 3