25.239
netweters
|
155.828
antwoorden
|
21.041
vragen
|
Net een email gekregen van Telenet dat ik vanaf nu play ben. Wel: ik heb dit NIET. besteld en ik wens dit ook niet. Ik heb geprobeerd dit via email te melden maar dat gaat blijkbaar niet meer. Via mijn Telenet opties tv opgezocht en daar optie play weer uitgezet.
Ik zal maandag eens bellen en hoop dat op een duidelijke uitleg.
Ps: waarom maken jullie het contact met de klantendienst zo ingewikkeld? Aan de telefoon wordt je geholpen maar na afloop krijg je van het vriendelijke meisje nog een poging om je play aan te smeren. Dat aanbod sla je vriendelijk af en een paar weken later krijg je het toch op je rekening.
Dus Telenet, gelieve de play optie te deactiveren als het nog niet gebeurd is. Dank u wel
Zou toch een maand wachten ,want je krijgt Play een maand gratis.
Kun je een maand testen om te zien of het je bevalt.
Misschien ben je nog maar net klant en geven ze je een maand gratis deze optie zodat je al deze mogelijkheden kan zien?Het beste is dus even informeren zoals je al zei en anders is er iets mis gelopen.