24784
netweters
|
152656
antwoorden
|
20728
vragen
|
Ik ben net verhuisd naar een appartement. Mijn vader woonde voor mij in het appartement en bij hem werkte alles. Ik ben een nieuwe telenetklant dus ik heb zowel internet als digitale televisie bestald. Nu volg ik de stappen om digitale tv op te starten. Alles verloopt goed, ik kan tv kijken, maar wanneer ik Self Starter wil selecteren in het menu dan verschijnt er 'NIET BEREIKBAAR. De toepassing die je tracht te openen is momenteel niet bereikbaar. Probeer het later nog eens. Druk back om dit venster te sluiten'. Ik kan ook niks doen in de tv-theek en kan niet verder dan twee dagen in de tv-gids.
Misschien handig te vermelden dat er gebruikt wordt gemaakt van telenet powerline av 6400. Dit werkte bij mijn vader wel, dus ga ik er van uit dat het daar niet aan ligt.
Branden op beide powerline de 3 ledjes? Als je in de menu naar de ip instellingen gaat welk ip adres krijg je dan?
Na wat zoeken dacht ik ook al dat het probleem misschien bij de powerline zou liggen. Daar brandt het middelste ledje niet. Nu vind ik geen info over dat type van powerline (powerline adaptor av 6400). Ik heb al geprobeerd ze opnieuw te 'linken' (door 2 seconden op de knopjes te drukken dicht bij de ethernet ingang), maar geen verbetering.
Wat betreft het ip adres: 169.254.10.11
Een 169 is een fake ip, het zou kunnen dat er een powerline defect is of gewoon dat ze ontregeld zijn. Je kan die powerlines best eerst resetten, dit doe je door 10 sec op het knopje te drukken, alle ledjes zullen even aangaan en terug uit, doe dit op beide powerlines, hierna koppel je beide powerlines door 2 sec op het knopje te duwen