Beantwoorden
Ex-Netweter

Serie opnemen

Het is me opgevallen dat bij het programmeren via Opnemen Serie telkens de laatste uitzending niet wordt opgenomen. Ik had het nu recent bij 24 en The Blacklist. Alle afleveringen zijn goed opgenomen. Gelukkig op tijd gemerkt dat bij beide geen P stond bij de laatste aflevering. Misschien zouden ze wel zijn opgenomen, alvast ontbrak de P in het overzicht. F.

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Serie opnemen

Dag Franktelenet,

Sinds de update van de digicorders naar het nieuwe Play & Play More systeem (terugkijken e.d.) is het ook zo dat nu enkel nieuwe afleveringen worden opgenomen van een serie en niet de herhalingen van een aflevering. Echter zijn hier, ook naar mijn ervaring, verschillende problemen mee. Het is namelijk zo dat de zenders niet steeds de jaargang/aflevering meegeven van die bepaalde uitzending. Om die reden kan het zijn dat er soms een opname niet gebeurd. Hoe dit verholpen kan worden, weet ik zelf helaas ook niet.

Meer info: http://klantenservice.telenet.be/content/update-yelo-tv-menu-aanpassingen-aan-je-opnames

Met vriendelijke groet,

Niels

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Serie opnemen

Hier zelfde probleem.

Sinds woensdagavond wordt "Familie"  op VTM niet meer opgenomen.
Stond als serie geprogrammeerd. 

Ook bij het opnieuw ingeven van "serie programmeren" wordt dit niet aanvaard.

Even als test geprobeerd met "Blokken" op Eén en dat lukt dan weer wel.

Zit voorlopig dus niets anders op dan aflevering per aflevering programmeren. 

Hopelijk komt hier snel een oplossing voor.

0 Likes
Beantwoorden