Beantwoorden
Ex-Netweter

TV Met een Kaartje & Play = weg met Digicorder?

Als ik TV Met een Kaartje en Play erbij bestel, moet ik dan nog een Digicorder hebben? Die dicorder is dan toch niet nodig omdat ik alles met TerugkijkTV kan bekijken? Dan ben ik een extra box kwijt wat me ook 8 euro minder huurgeld per maand oplevert. Daar tegenover staat dan wel de 10 euro extra voor Play per maand, maar als je de 2 optelt krijg je dezelfde functionaliteit dus voor 2 euro extra per maand (-8 voor digicorder en +10 voor Play). Uiteraard moet ik de eenmalige aankoopsom van het kaartje er nog bij nemen ook. Maar, klopt mijn logica? Heeft iemand al EN Tv met een kaartje EN Play? Zijn de mogelijkheden hetzelfde?

Tx, Yves

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
apestaart
Experienced Veelweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Als je verder gebruik wil maken van Terugkijk TV zal je toch die Digicorder verder moeten gebruiken aangezien Terugkijk TV een interactieve toepassing is en die CI+ module is niet interactief.

Ik moet je er op wijzen dat niet alle programma's kan bekeken worden met Terugkijk TV, dan is het in dat geval het beste van die programma's op te nemen.

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

tv met kaartje en play kan je enkel kijken. Terugkijken is niet mogelijk hiermee.

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden