Beantwoorden
Ex-Netweter

TV SIGNAAL DOORSTUREN

Beste,

Is het mogelijk als je maar 1digicorder hebt, om dan ook tv te kijken in een andere kamer, kan je het signaal doorsturen? En zo ja op hoeveel tv's?

Alvast bedankt

MVG
Koen

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

TV SIGNAAL DOORSTUREN

Alles is mogelijk maar waarom zou je dat doen? Om naar hetzelfde te kijken op 2 of meer TV's tegelijk? Ga dan gezellig lekker samen zitten.

Hoe zou je dat doen?

Draadloos. Iets of wat goed systeem kost meer dan 100€ en de kans is heel groot dat je WiFi in huis deftig verstoord wordt.

Met een HDMI kabel? Voor een kabel van 10 meter of meer zal je al deftig betalen en je moet een HDMI splitter erbij hebben. Je moet dan ook boren enz.

Als je dat toch moet doen leg dan ineens een extra coax + UTP kabel vertrekkend vanaf je NIU en modem en koop je een digibox erbij. Kostprijs 99€ voor de box + ongeveer 1.5€ per meter voor UTP en coax.

Je zal perfect beeld hebben en alles kunnen bekijken, maar elk afzonderlijk op elke TV.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

TV SIGNAAL DOORSTUREN

Thx voor je antwoord, wss heb ik men vraag verkeerd omschreven, ik zou nl graag tv hebben in een andere kamer dus elke kanaal  kunnen opvragen zonder dat de(hoofd) tv opstaat , en liefst zonder boren maar denk dat dit niet mogelijk zal zijn.......

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

TV SIGNAAL DOORSTUREN

Dan is het zoals ik hierboven heb uitgelegd. Kost wat tijd en met een beetje kabelgootjes kan je al mooi werk leveren. Soms met wat creativiteit en een omweg kan je ook al wat kabels wegwerken. Maar toch, als je het doet, doe het ineens goed door en coax en UTP te leggen. Goedkoopste en degelijkste oplossing.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden