Beantwoorden
Ex-Netweter

Ter referentie: CI+module op samsung 55H6400AW

Hallo,

Ik heb onlangs tv met een kaartje aangeschaft. Na installatie van de CI+ module bleek er veel storing in het beeld te zitten, om de paar seconden blokjes vorming.

Telenet gebeld, technieker is langsgeweest. Signaal bleek goed te zijn en ligt dus aan de software van Samsung. Daarna via usb firmware update gedaan naar de laatste versie: 2750.3.

Probleem blijft aanhouden, technieker melde mij dat telenet dit probleem onderling met Samsung probeert aan te kaarten.

Hopelijk binnenkort opgelost, graag feedback van telenet indien er updates zijn omtrend dit (gekend?) probleem. De 6 serie van Samsung is toch een veel verkochte tv dacht ik.

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

• Als Jouw SmartTV van het bouwjaar 2014 is.
  • Als je géén storingen hebt op VRT en Canvas.
  • Als je wél storingen hebt op andere zenders

Neem dan eens telefonisch contact op met Samsung.

Voor sommige modellen  van Samsung tv-toestellen kunnen beeldstoringen namelijk aan de firmware (niet de software) van de tv zelf liggen.

Samsung is bereikbaar via het telefoonnnummer 02/201.24.18.

Maandag - vrijdag:   8:00 - 21:00 uur

Zaterdag:                    10:00 - 16:00 uur

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Storing is jammergenoeg op alle zenders. Hopelijk wordt dit snel opgelost want de 55H6400AW staat op de telenet site als tv die CI+ ondersteunt!

0 Likes
Beantwoorden