Lol. Als er één aflevering is die Thuiskijkers niet willen missen is het wel de seizoensfinale. Nu heb je wel echt malchance 
Eens een opname niet opgenomen is, kan je ze niet meer achteraf opnemen. Niels' voorstel om via Play te kijken is wellicht het enige dat er voor u nog opzit.
Voor de moment is er volgens mij nog steeds een actie voor Whoppa klanten waarbij ze 2 maanden gratis Play krijgen.
Als ik mij niet vergis wordt de seizoensfinale echter in september opnieuw uitgezonden als herhaling voor het nieuwe seizoen.
Om dit in de toekomst te voorkomen, controleer of je internetverbinding met je Digicorder nog werkt. De TV-gids werkt immers slechts 2 dagen vooruit zonder interactiviteit. Zorg ook dat je de stroom laat aanstaan na het uitschakelen van de TV (het uur moet worden afgebeeld op de display). Controleer of je nog voldoene vrije ruimte hebt op je harde schijf.
Als je bij opnameopties automatisch wissen aanzet, zal je Digicorder automatisch deze programma's verwijderen om ruimte vrijmaken als de schijf vol zit. Als alle opnames geblokkeerd zijn (automatisch wissen uit) dan zal de Digicorder geen plaats kunnen vrijmaken en dus niet kunnen opnemen bij een volle harde schijf.