Beantwoorden
Ex-Netweter

Tot vorige week kon ik nog wat films betreft

Tot vorige week kon ik nog kiezen uit talloze films allerhande in mijn videotheek.....gratis wel te verstaan.....en van de een op de andere dag is deze dienst weggevallen? Hoe komt dat,ik moet geabonneerd zijn wordt er aangegeven,maar ik ben al geabonneerd wordt er vermeld als ik dat aanklik......maar voor wat ben ik dan geabonneerd..?als ik voor gelijk welke film moet betalen....ik krijg er kop noch staart aan .....HELP

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

waar wil je  een film bestellen , in welke map

hoelang ben je al klant?

heb je een extra pakket?

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Tom_Acke
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Hoe lang ben je al telenet klant? 

Op welke zenderpakketten heb je een abonement?

Als je pas  telenet klant bent heb je gedurende 2 weken na instalatie bijna alle zenders en zenderpakketten, kan je ook uit de play en playmore tv theek de programmas bestellen, gratis. Na 14 dagen vallen die automatisch weg.

Dit is een try and buy formule.

Heb je een abonement op zender pakketten (kan je zien op mijn telenet.be ---> Mijn televisie ---> Digitale tv

Staan er daar geen extra zenderpaketten zoals play of play more wil dit zeggen dat je er geen abonnement voor hebt, kan je ook altijd daar activeren

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden