Beantwoorden
Ex-Netweter

Uitvallen beeld

Sinds vorige week viel ons beeld na ongeveer 1 minuut uit. Ik heb toen contact opgenomen met de technische dienst en allerlei tests uitgevoerd. Op den duur kwam er hd protection plan op te staan dus wij kabels gewisseld en hielp niet. Toen zijn wij vrijdags naar de telecenter gegaan en hebben daar onze digibox ingeruild voor een nieuwe. En nu wil ik het nieuws bekijken en valt die weer weg. Wat kan ik hier nog aan doen??
0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Uitvallen beeld

Dag Shana,

Dit lijkt mij een probleem van de technische installatie. Als die tests negatief waren, je alle kabels (inclusief de COAX kabel) hebt gewisseld en zelfs de digibox, dan ligt het eerder aan de installatie bij jou thuis of aan de verbinding die van buitenaf naar jouw huis gemaakt wordt, welke niet in alle gevallen onder de bevoegdheid van Telenet valt. Het beste is om dit probleem nogmaals aan te kaarten bij de technische dienst en eventueel ze er van proberen te overtuigen een technicus langs te laten komen.

Met vriendelijke groeten.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden