Beantwoorden
Ex-Netweter

digibox schakelt ongewenst volledig uit

Vorige week hebben mijn ouders een nieuwe digibox gekregen. Ik heb deze geinstalleerd en alles leek goed te werken. Jammer genoeg schakelt deze zich soms volledig uit. Met volledig bedoel ik dat het toestel een 2 tal minuten nodig heeft na het inschakelen om enkele testen uit te voeren en het home menu op te starten. Dit is zeer vervelend als je snel even iets wil programmeren...

Mijn eerste poging was om HDMI CEC uit te schakelen op zowel de televisie als de digicorder maar dit lost niets op.  Dus het ik het maar terug ingeschakeld, deze functie werkt trouwens wel vlot. De digicorder gaan vlot in standby als ik de televisie uitschakel.

Ik moet wel opmerken dat de televisie volledig zonder spanning wordt gezet na het gebruik. Enkel de digicorder blijft onder spanning staan. Omdat ik ten einde raad ben richt ik mij tot jullie. Hebben jullie een idee wat er fout is? Moet de digicorder laten inwisselen?

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Gianni
Freshman Veelweter
De race is begonnen! Safespot Even demarreren... BINGO!

digibox schakelt ongewenst volledig uit

Controleer eens of de 'slimme energiestand' aan staat en schakel die uit:

Meer info op:

http://klantenservice.telenet.be/content/wat-is-de-slimme-energiestand-op-mijn-digibox-of-digicorder