Beantwoorden
svenB
Freshman Beetjesweter
Pionier It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party!

films herbekijken is niet mogelijk?

geachte,

waarom kunnen wij vele films die uitgezonen worden, bijvoorbeeld op VTM niet herbekijken?

Bijna alle series kunnen herbekeken worden.

Ligt dit aan telenet of aan de zender?

Ook heb ik een vraag over het filmaanbod op play, veel keuze is er niet, ja er staan veel films op maar bijna niets wat ons interesseerd. wij willen naar een film kijken waar er 4 van bestaan, maar alleen de laatste vinden wij terug, 1 tem 3 is nergens te vinden, ook niet betalend.

En tot slot, ik heb bericht gekregen van telenet, een tijdje geleden, dat wij de nieuwste digicorder mogen halen, maar bestaat er nu al een mogelijkheid om de opnames op mijn oude digicorder over te zetten op de nieuwe?

Want anders ben ik deze weer kwijt.

De vorige keer dat ik mijn digicorder moets ruilen (wegens defect aan het toesel) heb ik wel een kleine schadevergoeding kunnen vragen, maar ik was wel alles kwijt.

Bestaat er nu al een mogelijkheid om opnames van de digicorder te halen en bijvoorbeeld op een externe harde schijf te zetten.

mvg

sven

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

films herbekijken is niet mogelijk?

Dag Sven,

Voor wat betreft jouw eerste twee vragen kan gesteld worden dat het puur gaat om uitzendrechten. Als het niet mogelijk is om een film te herbekijken via TerugkijkTV wil dit zeggen dat er voor die film geen rechten zijn om de film op te vragen. Dit ligt niet aan de zender noch aan Telenet maar aan de eigenaar van de film. Het zelfde verhaal is toepasselijk op het opvragen van films uit de TV-Theek.

Voor wat betreft de laatste vraag is het simpel. Er is momenteel geen manier om opnames van de ene digicorder over te zetten naar een andere. De USB poort op de achterkant van de Digicorder is geblokkeerd omwille van auteursrechten.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer