Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Warming up? De vlam zit erin. It's your ninth party! Dat loopt vlotjes.

is dit een manier om opnameruimte te vergroten?

ik heb ergens gelezen dat je de opnameruimte op je harde schijf als volgt kan vergroten.

het virtueel geheugen voor terugspoelen bij live kijken staat (denk ik) standaard ingesteld op 2 uren.
als je die instelling zou veranderen naar 1 uur terugspoelen,

zou je hierdoor meer opnameruimte krijgen?

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
steven_vc
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Het lijkt mij mogelijk maar dat heb ik nog nooit getest. Ik zou zeggen probeer het eens! Je zal hier natuurlijk maximaal een uurtje langer door kunnen opnemen, maar een uur is ook al iets. Laat jij weten of dit werkt? Ik ben wel geïnteresseerd nu

0 Likes
Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Warming up? De vlam zit erin. It's your ninth party! Dat loopt vlotjes.

ik heb opzoeking verricht,en dit noemt blijkbaar tijdzappen.
via google kreeg ik artikels waarin men schreef dat men in 2006 het tijdzappen kon beperken,en zodoende meer opnameruimte vrijmaken op de harde schijf.
dus in 2006 kon dit blijkbaar.dus ik hoop dat dit op heden ook nog kan.

Ex-Netweter

Het is inderdaad zo dat wanneer je de ruimte voor tijdzappen kleiner maakt die ruimte vrijkomt op de harde schijf om opnames te doen

0 Likes
Beantwoorden
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Leuk te zien dat er direct hulp is geboden op je vraag @waterrat. Zat de oplossing er tussen? Vergeet deze dan zeker niet aan te duiden als oplossing Smiley Vrolijk Zo kunnen alle andere gebruikers ook profiteren van de tips. 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden