Beantwoorden
Ex-Netweter
 

lengte skippen veranderen

Bij het uitgesteld kijken of het afspelen van een opname kan je vooruit of achteruit skippen via de  AB. Deze sprongen zijn altijd 10 minuten. Kan dit veranderd worden naar bv. 5 minuten ?

0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

lengte skippen veranderen


@Ex-Netweter schreef:

Bij het uitgesteld kijken of het afspelen van een opname kan je vooruit of achteruit skippen via de  AB. Deze sprongen zijn altijd 10 minuten. Kan dit veranderd worden naar bv. 5 minuten ?


Bij het uitgesteld kijken weet ik het niet,maar bij opnames via  de AB werkt toch  x2 x4  x16 etc in snelheid en niet in tijd.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

lengte skippen veranderen


@Moaner schreef:

@Ex-Netweter schreef:

Bij het uitgesteld kijken of het afspelen van een opname kan je vooruit of achteruit skippen via de  AB. Deze sprongen zijn altijd 10 minuten. Kan dit veranderd worden naar bv. 5 minuten ?


Bij het uitgesteld kijken weet ik het niet,maar bij opnames via  de AB werkt toch  x2 x4  x16 etc in snelheid en niet in tijd.


 

Toch wel niet alleen x2 x4 enz. met de dubbele pijltjes onderaan maar ook via het enkele pijltje in het minden van de AB en dat is effectief per 10 minuten.

Heb ik net vorige week geleerd van een klant die de 2x 4x enz. zelfs niet kende.

Hoe je het aanpast weet ik niet.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

lengte skippen veranderen


@igvfer schreef:

@Moaner schreef:

@Ex-Netweter schreef:

Bij het uitgesteld kijken of het afspelen van een opname kan je vooruit of achteruit skippen via de  AB. Deze sprongen zijn altijd 10 minuten. Kan dit veranderd worden naar bv. 5 minuten ?


Bij het uitgesteld kijken weet ik het niet,maar bij opnames via  de AB werkt toch  x2 x4  x16 etc in snelheid en niet in tijd.


 

Toch wel niet alleen x2 x4 enz. met de dubbele pijltjes onderaan maar ook via het enkele pijltje in het minden van de AB en dat is effectief per 10 minuten.

Heb ik net vorige week geleerd van een klant die de 2x 4x enz. zelfs niet kende.

Hoe je het aanpast weet ik niet.


Je drukt gewoon op  die dubble pijltjes en zou toch standaard moeten werkenSmiley Knipoog

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

lengte skippen veranderen

Neen , ik bedoel de toets naast 'OK' .Als je deze gebruikt is het 10 minuten.

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

lengte skippen veranderen


@Ex-Netweter schreef:

Neen , ik bedoel de toets naast 'OK' .Als je deze gebruikt is het 10 minuten.


Waarom in hemels naam zou je die toets gebruiken als vooruitspoelen-terugspoelen naar waar je wenst er is  ?.

Deze dubbel driehoek stonden staan op vcr recorders cassette recoders is toch een standaar betekenis wat het betekend.

Je drukt op die icoon ben je waar je moet zijn druk op play een driehoekje.

 

Bekijk deze blz10.

https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/downloads/snelstartgids-digimenu-zwarte-afstandsbediening.pdf

0 Likes
Beantwoorden
williamh
Professional Weetjesweter
Berichten: 25
Warming up? All I want for X-mas is YOU On a roll... Nog geen reader's digest? :-)

lengte skippen veranderen

Met de knop rechts naast 'OK' kun je inderdaad per 10 min. doorspoelen.

Deze tijd aanpassen kun je niet, denk ik. 

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

lengte skippen veranderen

Ik wil deze lengte veranderen omdat ik regelmatig uitzendingen opneem die VOL reclame zitten.B.v. CNN , daar kun je met een skip van 5 minuten snel doorheen springen , 10 minuten is te lang.En op de normale manier duurt het ook lang

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

lengte skippen veranderen


@Ex-Netweter schreef:

Ik wil deze lengte veranderen omdat ik regelmatig uitzendingen opneem die VOL reclame zitten.B.v. CNN , daar kun je met een skip van 5 minuten snel doorheen springen , 10 minuten is te lang.En op de normale manier duurt het ook lang


Als x64 vooruitspoelen niet genoeg is  tijdens  reclames,weet ik het ook nietmeer.

Niet overdrijven heSmiley Knipoog

0 Likes
Beantwoorden