24757
netweters
|
152456
antwoorden
|
20708
vragen
|
Ik heb 2 Digicorders staan, sedert enkele weken regelmatig gebeurd het dat er opnames niet zijn opgenomen.
Er zijn geen conflicten van deze opnames.
Het gaat iedere keer over andere programma's en op verschillende dagen.
Iemand een idee hoe dit komt?
Hallo
Mijn probleem ligt dat hij ingesteld staat om MOTD op te nemen .Zondagavond was MOTD2 op BBC 2 ipv op BBC 1 omdat er F1 was.Waarom neemt hij niet op van BBC2.Het is al de derde keer dat ik het tegen kom en vind dat niet leuk.Zou er iets kunnen aan gedaan worden
P.S. Hij staat ingesteld om elke Match off the day op te nemen
Yvan
Mijn probleem met opnames is,weet dat telenet hier niets aan kan doen(het eerste).
Zenders zeker onze belgische lukt het om bijna direkt minuten te laat zijn bij het begin van een uitzending.
Telenet zou toch een oplossing ,signaal naar de digicorder kunnen geven wanneer dat pogramma start,zijn we af van 40minuten te lang opnemen.
Befrefende MOTD van bbc1 naar bbc2 denk dat dat meer problemen meegeeft vb je neemt Wallander op bbc2 maar wordt ook uitgezonden op npo2 zou dan die ook opnemen.,op naam voort gaan.
elke zender heeft een andere werkwijze van de epg doorgeven en zijn programma's doorgeven,
een systeem zoals een signaal zenden naar de digicorder is iets dat niet mogelijk is doordat elke zender anders werkt.
het PDC systeem of VPS systeem dat de duitse nog gebruiken is niet iets dat door alle zenders nog gebruikt word.
was iets dat in de video periode heel interresant was voor opname's.
maar denk dat het iets zal zijn dat altijd problemen zal geven.
een zender zoals BBC zou dan verschillende dingen moeten in hun beelden moeten steken van signaal om elke mogelijke recorder in europa te laten werken als er een programma start of eindigt.
onbegonnen werk dus.