25.000
netweters
|
153.787
antwoorden
|
20.857
vragen
|
Kan je met een zwarte decoder.Eerste versie.Dus niet de laatste nieuwe.Lang zwarte afstand bediening.Direct je decoder aan en uit schakelen?Want mijn moeder heeft er zo één,en zij hoefd telkens het kastje van de tv te gebruiken om die aan en uit te schakelen.
@mvd09111966 schreef:Kan je met een zwarte decoder.Eerste versie.Dus niet de laatste nieuwe.Lang zwarte afstand bediening.Direct je decoder aan en uit schakelen?Want mijn moeder heeft er zo één,en zij hoefd telkens het kastje van de tv te gebruiken om die aan en uit te schakelen.
Bekijk deze.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/digitale-afstandsbediening-instellen-voor-mijn-tv/
Is het gemakkelijk en beter voor uw moeder om zo te werk gaan een toets(knop) en beide gaan aan of uit.
Volg de link uit de vorige post. Het maakt niet uit welke versie van decoder je hebt (2100 of 2200). Je kan eventueel ook de CEC aanzetten in je decoder waardoor sommige TV's in slaapstand gaan als je de decoder uitzet met de AB en uit slaapstand haalt als je de decoder weer aanzet.
In ieder geval bedank beiden ik zal morgen eens gaan zien bij haar;die grijze afstandsbedieningen zijn deze nog verkruhgbaar.Want die vond ze wel beter,omdat je hier s'avonds bijna niets op ziet;toch zeker oudere mensen niet;Die grijze kastjes waren dan ook nog eens een stuk kleiner.