24762
netweters
|
152521
antwoorden
|
20715
vragen
|
Ik wil een film kiezen bij play-more maar ik krijg op het scherm het opschrift dat ik de bedrading moet nazien en dat ik moet gaan zien of de modem aan staat.Het eigenaardige is wel dat mijnpc verbonden is met een hdmi kabel naar de tv.De pc werkt dus perfect op wifi en ik kan ook dit sinjaal dus perfect op de tv ontvangen.Maar het eigenaardige is dat wijn tv dan niet werkt op die tv- gids,want de gewone kanalen kan ik wel ontvangen.Hoe kan ik nog testen of dieinteractief is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zal met telenet kontact opnemen want ik heb enkele proeven gedaan en inderdaad er is geen interactiviteit meer.Heb ook die stekker van modem uit getrokken en dat helpt niet dus ik weet niet wat er scheelt.
Ik heb deze procedure al verschillende keren gedaan (in de goede volgorde alles terug ingeschakeld). Beide digibox en digirecorder staan ook niet in de rustmodus. Het lukt echter niet.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen.
Nu kunnen we geen opnames bekijken in de woonkamer waar we de digibox hebben. De digicorder staat in een ruimte waar we minder zitten.
Als je nu eens de digibox zou zetten in die kamer waar je weinig in vertoeft en de digicorder in de woonkamer zou zetten dan zou je toch tenminste die opnames wel kunnen bekijken, natuurlijk is het probleem van die interactiviteit daarmee niet opgelost maar zo ben je toch tenminste uit de nood geholpen.