24753
netweters
|
152372
antwoorden
|
20696
vragen
|
Ik kreeg vandaag post met de melding "Je wordt Play!".
Daarin staat letterlijk "je krijgt méér voor minder geld, want trouw mag beloond worden".
"Trouw" klopt wel, want ik ben al Telenet klant van het eerste uur.
Maar nu ben ik toch echt wel teleurgesteld door de arrogantie van deze brief.
Vooral omwille van het stuk "Meer zenders".
Ik heb namlijk nu al sinds heel lang het Plus Pakket, maar dat verdwijnt en daarom MOET ik Play worden.
Telenet schrijft daar letterlijk over:
"De meeste [themazenders]... blijf je behouden... En voor de andere (Pebble TV, vtmKzoom+, 13th Street, AMC, Shorts TV HD, Syfy, Fashion TV, Playboy TV, Penthouse HD, Blue Hustler, Motors TV, Trace Sports Stars HD) krijg je een mooi alternatief (Disney Channel Vlaanderen, vtmKzoom, Fashion One TV, Extreme Sports, Eurosport HD)."
Niet alleen heb ik al die "alternatieven" vandaag ook al, maar is het toch overduidelijk dat dit echt geen "alternatieven" zijn. Bovendien worden er 12 zenders verwijderd, en wordt er verwezen naar 5 "alternatieven". Hoe kan je dan in godsnaam spreken over "Meer zenders"????
Beste Telenet: gelieve mij te contacteren om zonder meerprijs hetzelfde te kunnen behouden, zodat ik kan begrijpen dat jullie brief slechts een "dwaling" was in plaats van de foutieve/misleidende informatie waar het nu op lijkt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Die alternatieven zit in het basisaanbod, dus iedereen heeft die alternatieven.
Het pluspakket verdwijnt en daar is niets aan te veranderen spijtig genoeg
je hebt de keuze om het play pakket te behouden of stop te zetten.
terugkijktv is nu ook mogelijk uiteraard
https://www2.telenet.be/nl/tv-en-entertainment/play/bestel-play/
indien je hierover contact weenst dien je de aanvraag te doen via facebook , twitter of de klantendienst
Klacht is ondertussen verstuurd naar de klantendienst...
Ik word ook Play, en ben daar ook niet onverdeeld gelukkig mee: ik verlies o.a. Syfy, AMC en 13th Street. Het "alternatief" (Fashion One TV) is die naam niet waardig. Ik kan die "verloren" zenders wel terugkrijgen mits upgrade naar Play More, maar dat kost mij te veel. Alleszins: dank u Telenet voor nog maar eens een giftig cadeau.
Eerst de aangekochte decoders die nutteloos werden, nu dit! Denk er sterk over om alles op te zeggen en eens rond te kijken wat de concurrentie te bieden heeft. Heb inderdaad ook zo'n brief ontvangen; had entertainment and docu wat krijg ik in de plaats: play (waar ik zelf nooit om gevraagd heb en Fashion One TV ( daar zat ik nu echt op te wachten zie). Het woord alternatief lijkt mij nogal misplaatst. Wacht nog even af , maar ben niet van plan meer te betalen om dezelfde zenders te kunnen bekijken die ik nu kan bekijken.
Ik heb ook zo een brief ontvangen,heb al een een aantal jaren Entertainment en docu&lifestyle.
Deze waren special voor 13th street-AMC-SYFY-BBC3-BBC4-MGM, een deel al verwijderd zonder kompensatie.
Ik krijg meer voor minder geld(doe me nie lachen)"want trouw mag beloond worden".
Dus na jaren die themazenders te hebben krijg ik niets en andere (gun ze het) krijgen naargelang abbo EEN TOT TWEE MAANDEN GRATIS PLAY.
Zal volgende week eens bellen naar klantendienst want deze ballon gaat niet op.
De post van WW kan ik bijtreden.
Indertijd abonneerde ik me op het familiepaket specifiek ivm de erotische zenders, fashion tv en nog enkele andere.
Straks verlies ik blijkbaar één en ander. Sommige zou ik kunnen recupereren via play more wat me na enkele maanden ongeveer 15€/mnd meer zou kosten. Wat ik in de plaats zou krijgen zegt me persoonlijk overigens zeer weinig. Fashion tv, één van de meest opstaande, is al helemaal niet meer te krijgen en het alternatief fashion one is maar een heel flauw afkooksel het elektricitiestverbruik niet waard. Animal Planet eveneens weg. Dik bedrog hoor telenet, extra kost 180€/jr en enkele voor mij zeer leuke zenders al helemaal kwijt. Mijn dank voorlopig met een wrange smaak maar ik kijk uit naar wat jullie mij nu echt gaan aanbieden het zal echt heel wat "MORE" mogen zijn!
Dag,
Dank u voor uw eerlijke antwoord.
Toen ik kort geleden BBC3 en BBC4 verloor bij jullie heb ik al eens een gelijkaardig antwoord van jullie gekregen.
Persoonlijk interpreteer ik het als "Als je het niet bevalt, rot dan op.".
Jammer dat de wijziging zo vlug gebeurt, om volledig om te schakelen rest ons niet zoveel tijd meer.
Met vriendelijke groeten.
ben ook het play pakket eens aan het testen (2 maand gratis doordat ik whoppa heb),
maar eerlijk gezegd,vind het aanbod ook niks waard wat men betaald en heb de meeste zenders al via satelliet,
dus niet echt interresant.
veel muziek en kinderzenders,de muziek zenders zijn maar halve zenders,
VH1 heeft een heel mooi en goed broertje (VH1 Classic) die zouden ze beter ook eens toevoegen,en MTV Dance voor de liefhebber bv.
al zitten er wel nog genoeg muziek zenders op telenet in basis,al kunnen we dit doortrekken ook voor kinderzenders.
Ik erger me vooral om de onzinnige redenering van Telenet. De "alternatieven" zijn helemaal geen alternatieven. Blijkbaar vinden ze bij Telenet dat de klanten van alles kunnen wijsgemaakt worden.
Toch eens nakijken of de concurrentie geen "alternatief" is !
Ik heb daarnet contact gehad met de klantendienst en we zijn tot een oplossing gekomen waarmee ik mij kan verzoenen.
Maar het houdt wel in dat ik "Play More" word in plaats van "Play".
Mag ik vragen welke korting je hebt gekregen om over te schakelen naar Play More ? Of hoeveel maanden geniet je van deze korting ?
Daar zijn wij ook echt niet blij mee. Het is voor ons genoeg geweest. Deze laatste brief was de druppel die bij ons de emmer heeft doen overlopen. De klantendienst (of het callcenter dat daarvoor doorgaat) heeft mij teruggebeld. Na lang palaveren heeft men mij een aanbod gedaan waar ik mij niet in kon vinden. En dat was niet play more zonder meerprijs.
Maar ik heb een betere oplossing gevonden degene die in deze discussie als oplossing is gemarkeerd.
Wij gaan over naar Proximus. Het pack met maxi internet heeft bovendien als extra het pakket zenders dat nu enkel in play more zit : 13th street, syfy, amc . Dit pack kost mij zonder kortingen 104,95 (maxi internet, digitale tv, 3 mobiele telefoons, geen vaste telefonie). Bij TN betaal ik nu +- 130 euro en daar zou ik dus nog extra 10 euro moeten bijrekenen om play more te nemen. Dat is dus een verschil van ongeveer 35 euro per maand. Proximus heeft momenteel een aktie die loopt tot 30 september waarbij ik nog eens (als nieuwe klant) 13 euro korting krijg gedurende 6 maanden .
We zijn al een "eeuwigheid" klant bij TN maar dit is niet meer ernstig.
Zoals krisvb vroeg aan een andere poster mag ik U vragen welk aanbod telenet voorstelde.
Heb deze voormiddag naar de klantendienst gebeld,krijg alleen een maand gratis,men zal terug contact opnemen(beloofd) omdat niemand aanwezig was om compensatie te bespreken,trouwe klanten die hun thema pakketten zien verdwijnen.