Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
It's your ninth party! Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

"Soyez_le_bienvenue".

Sinds de laaste weken bij het open van de home pagina  sta er altijd een  reclame voornu in film a la carte  BIG HERO 6 nu kijken  druk rood mijn vraag is ,is deze film gratis zoniet waarom wordt er dan die reclame gemaakt ,vanonder sta er verberg deze boodschap druk del als ik dat doe verdwijndt deze maar de volgende dag sta hij er weer  terug verwijdert met delete de dag daarna en daarna opnieuw elke dag moet ik dit verwijderten die flim a la carte als ik druk op del moet dat reclame wegblijven anders moet jullie flim a la carte gratis geven voor iedereen of stoppen met juliie opdringen van  huren van film  doe er is aan en stop er mee geen intersen en ja ik weet al dat er rare antwoorden op afkomen ik wil gewoon de tv gist kunnen lezen zonder die rommel eerts de moeten verwijderen

Spoiler
Spoiler
Vrouw Verdrietig
0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
nicole
Experienced Weetjesweter
It's your ninth party! Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

"Soyez_le_bienvenue".

waarom sta daar soyez le bienvue ik heb dat niet geschrijven maar flim a la carte  en waarom blijven jullie dat reclame op het scherm van de tv zetten  ik wil niet elke dag dat reclame het is mijn tv  scherm als ik de home schrem  open doe wil ik niets zien over film a la carte  niet nu en ook niet morgen ik zet dit hier en als jullie nu boos zijn op dit bericht dan moeten jullie maar zeggen waar wij terecht kunnen met deze ongenogen ik wil antwoord 

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

"Soyez_le_bienvenue".

@nicole schreef:

Sinds de laaste weken bij het open van de home pagina  sta er altijd een  reclame voornu in film a la carte  BIG HERO 6 nu kijken  druk rood mijn vraag is ,is deze film gratis zoniet waarom wordt er dan die reclame gemaakt ,vanonder sta er verberg deze boodschap druk **bleep** als ik dat doe verdwijndt deze maar de volgende dag sta hij er weer  terug verwijdert met delete de dag daarna en daarna opnieuw elke dag moet ik dit verwijderten die flim a la carte als ik druk op **bleep** moet dat reclame wegblijven anders moet jullie flim a la carte gratis geven voor iedereen of stoppen met juliie opdringen van  huren van film  doe er is aan en stop er mee geen intersen en ja ik weet al dat er rare antwoorden op afkomen ik wil gewoon de tv gist kunnen lezen zonder die rommel eerts de moeten verwijderen

Dit komt  mogelijk door "Warm Aanbevolen".

Je kan op de volgende webpagina lezen hoe je dit kan uitzetten:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-warm-aanbevolen/

0 Likes
Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter

"Soyez_le_bienvenue".

bedankt voor de hulp ,  alweer is bijgeleerd ik dacht daar hoor ik niets meer van  maar nee jullie hubben mij goed geholpen sorry dat ik soms blijft zaggen over ikliene dingens maar zo wordt ik doch wel geholpen

0 Likes
Beantwoorden