Beantwoorden
Ex-Netweter

teletekst

sinds 2 dagen een probleempje met teletekst via de digicorder

als ik teletekst afsluit blijft bovenaan het scherm het oranje cirkeltje draaien,  dus het cirkeltje wat je ziet als er nog iets aan het laden is.

zodra er dan op het scherm een pop-up verschijnt, meestal is die pop-up de melding "druk op rood" dan verdwijnt het cirkeltje, maar bij sommige zenders  zoals de nederlandse zenders verschijnt er geen  pop-up , en blijft dat cirkeltje draaien.  enige manier is dan om naar een hd zender te switchen waar die pop-up waar verschijnt om dat cirkeltje weg te krijgen

is dit nu enkel bij mij of is dit een foutje bij telenet ?

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
master-magic01
Freshman Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

teletekst

is bij u vrees ik,hier net eens geprobeerd en geen problemen.

heb wel de laatste digicorder,de zwarte met nieuwe zwarte afstandsbediening.

0 Likes
Beantwoorden
Gianni
Freshman Veelweter
De race is begonnen! Safespot Even demarreren... BINGO!

teletekst

Heb ik ook niet.

Misschien eens je digicorder herstarten (stekker uit stopcontact, enkele seconden wachten en terug insteken).

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

teletekst

had alles al geprobeert voor ik het hier plaatste

is op alle sd zenders en op de hd zenders  waar je geen popup krijgt met "druk rood" of een andere popup

0 Likes
Beantwoorden
Gianni
Freshman Veelweter
De race is begonnen! Safespot Even demarreren... BINGO!

teletekst

Ook al huisje > instellingen > digibox/digicorder >  systeeminstellingen > Instellingen resetten en opnames behouden geprobeerd?

Werkwijze ook hier terug te vinden: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/opnieuw-naar-fabrieksinstellingen-digibox-digicorder/

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

teletekst

nee, dat niet, opnames blijven wel behouden, maar de rangschikking van zenders wordt weer standaard gezet al eens rondgevraagd bij familie en kennissen en ben blijkbaar niet de enige die dit probleem voorheeft
0 Likes
Beantwoorden