Beantwoorden
beanie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Bedankt telenet van ons weer eens bestolen te hebben. Dit is nu voor de tweede maal dat jullie uw klanten een betaalzender afpakken. Hartelijk dank daarvoor. En wat krijgen wij in de plaats??? zoals gewoonlijk niets. Ik zie dit ook als een verborgen opslag of heb ik het verkeerd. De uitleg die u geeft over het verdwijnen van moters tv vind ik ronduit belachelijk. Dank u nogmaals telenet.

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
30 reacties
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

waarom besteeld telenet zijn klanten

Zenders komen en verdwijnen maar vergeet wel niet dat je al heel veel in de plaats hebt gekregen voor 25€.Als er nu nog 10 zenders zouden verdwijnen telkens komen er in de plaats en dat weet jij zo goed als ik;Ik.wil ze nu tellen en op de zelfde dag binnen een jaar nog eens  telen.En waarschijnlijk zal dit op 2 zenders meer of minder niet aan komen.Maar het gene dat je gekregen hebt dat telt,en dat is die films en series en dit word vergeten.En als je geen filmliefhebber bent dan zit je hier verkeert.Dan had je of te wel het goed kopere pakket moeten nemenOf anders naar een andere operator moeten gaan die je dan waarschijnlijk meer zenders aanbied.

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

waarom besteeld telenet zijn klanten

 
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Welke  films  series zitten in het playsports pakket 16€,waar motors tv inbegrepen was ???

 

Als je basis digital tv plus playsport hebt.

 

Denk dat je niets hebt gekregen.

0 Likes
Beantwoorden
beanie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

waarom besteeld telenet zijn klanten

zeg mij eens waar ik de hele dag over goede en degelijke autosport kan kijken. Wat zijn wij met die arabische zenders dat ze die er dan ook eens laten voor betalen. Zal meer opbrengen daan hun vaste klanten te bestelen.

Joeri007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Zelf vind ik het ook meer dan jammer wat Telenet gedaan heeft.

Uiteindelijk was/is MotorsTV voor velen een reden om het play sports pack te nemen.

de reden die Telenet dan opgeeft (wegens te veel overlap) is met name belachelijk.

op Play Sports heb je 1 keer in de 2 weken een uitzending... (F1 of FE) 

Op MotorsTv heb je 24/7 motorsport !

Het WEC / De V8 supercars / Blancpain Endurance Series / Allerhande rally en rallycross kampioenschappen / American en European Lemans Series en ga zo maar door.

 

Of ze ons hierdoor bestelen zoals de topic started zegt, zo ver wil ik niet gaan,  maar het is op zijn minst wel laakbaar wat hun redenen betreft, want die zijn een drogreden, en meer dan waarschijnlijk uitgevonden om de echte reden niet te moeten vermelden, GELD.

waarschijnlijk kost het gewoon te veel om MotorsTV aan te bieden, of versterken ze hiermee een concurrent in een ander continent.

 

 

 

0 Likes
Beantwoorden
kikie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Ik ben dus niet de enige die ontevreden is. Het is niet enkel motorsTV maar ook SyFy, 13th street en andere zenders die ik nu niet meer kan ontvangen.

 

Telenet weet perfect welke zenders, programma's iemand bekijkt. Telenet weet ook dat deze zenders hoge kijkcijfers halen. Wat doet telenet. Ze nemen me die zenders af en als ik de zenders terug wil moet ik in het vervolg €14 per maand bijbetalen. Schande is dat.

 

De functies die in het Play pakket zitten zijn ronduit belachelijk.

 

1) andere zenders in de plaats krijgen. Ja, zenders die door bijna niemand bekeken worden en niks waard zijn.

2) TV-theek staat vol enerzijds oude films, stommen films, minder bekende films enz... .

3) Series bekijken. Yep, van hetzelfde. Series die al wat ouder/minder bekend en interessant zijn, jaargangen die ik al lang gezien heb wat dus herhaling is, Vlaamse series die me absoluut totaal niet interesseren, enz ... .

4) Tot een week terug een programma dat je gemist hebt herbekijken, gratis. Ik heb dat gisteren nagekeken en natuurlijk zijn daar geen series en films in begrepen. Dus die functie is ook al geen kl*ten waard.

 

Veel goesting om weg te gaan na 12 jaar. Telenet gaat klanten verliezen als ze op deze manier blijven verder doen. Spijtig genoeg is Proximus naar het schijnt geen haar beter.

 

Telenet is zoals de regering. De kleine man kl*ten en proberen zoveel geld mogelijk uit zijn zakken halen.

 

 

Maar ja, niets aan te doen. Zo is het leven nu éénmaal.

master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

waarom besteeld telenet zijn klanten

mensen zitten constant te zagen voor meer HD zenders omdat dit eenmaal beter beeld geeft en het momenteel veel beter is een HD beeld dan een SD beeld dat op hun oooh zo grote led TV en UHD tv beter speelt.

telenet maakt dat er meer HD zenders komen (wat meer plaats in gebruik neemt op de kabel) en dus SD zender laat vallen zodat men de HD zender op de kabel kan toevoegen die momenteel prop vol zit doordat de bandreedte op de kabel nog niet aangepast is en men klaagt weer.

zolang er geen analoge zenders worden verwijderd en er plaats word gemaakt naar de 1000mhz band (nu nog 578 mhz) zal dit altijd voorkomen die zender verschuivingen.

volgende maand weer een zender minder,

Pebble tv dat verdwijnd als de petitie dat ze op hun site hebben niet helpt.

wel zijn er veel meer andere zenders in de plaats gegeven,weliswaar niet voor iedereen interresant maar ze proberen een zo groot mogelijk aanbod te creeeren voor de vlaming.

spijtig dat Motors TV verdwenen is,

maar binnenkort mag je Play Sport4 HD verwachten volgens geruchten dat blijvend bevestigd worden op een facebook pagina van telenet sport.

we mogen nog tevreden zijn met het aanbod,

voor iedereen goed doen kunnen ze niet,

het is voorlopig nemen en geven bij telenet zolang het netwerk niet is aangepast,spijtig genoeg.

beanie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Zit met hezelfde probleem reeds 2 maal telefoon gehad met verontschuldigingen en een uitleg die op niets trok. Heb dan maar stoute schoenen aangetrokken en geprobeerd op onderstaande link we wachten af

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Blijkbaar wordt vergeten dat Telenet een commerciële instelling is.  Ze betalen om zenders te MOGEN op hun kabel te zetten. Als er daar te weinig naar gekeken wordt dan is dat niet interessant en dan wordt dat geschrapt. Er wordt blijkbaar van uitgegaan dat een provider MOET die programma's aanbieden. Niets is minder waar. Telenet ( en ook Proximus) betaald zelfs om VTM en consoorten te mogen uitzenden. Ik vraag mij af waar VTM zou staan al sTelenet niet meer zou betalen en niet meer zou willen uitzenden. Het is maar omdat het voor beiden een win-win situatie is dat ze het doen. Alles hangt af met de machtspositie die je hebt als handelaar. Vraag het maar aan de elektrozaken. Niemand verdiend geld aan Apple toestanden want de marge is extreem laag, je hebt er veel werk aan om te verkopen en uit te leggen maar je moet het in huis hebben.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
frankd
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

waarom besteeld telenet zijn klanten

ik was tot nu toe tevreden over de service van telenet; vandaag kreeg ik bezoek van de concurrentie, die lang had aangedrongen om eens te komen; tot mijn grote verbazing leveren zij mij de Herbekijk TV gratis, terwijl ik voor Play en Herbekijk TV dus 10 euro per maand moet betalen; ik wou dat hier maar even laten weten, ....

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Zie bovenpost,

 

 

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Wat krijg je van Telenet wel en bij de concurentie niet,en de prijs.

Hou de producten eens naast elkaar.

Ze komen niet voor niets aan de deur.Hier nog nooit 'n Telenet verkoper aan de deur gehad.

De helft van de concurentie behaald met internet niet eens de helft van de snelheid die ze tonen bij hun  formule.

Voorbeeld! De een haalt met dezelfe formele 45Mbps en de buurman iets verder in de straat die op dezelfde Rop is aangesloten maar er verder van afwoont haalt maar 25Mbps of nog minder,is dat normaal.

Wel moeten ze allebei dezelfde prijs betalen,is dat niet bestelen?

Onderstaande link gevonden op het net zegt voldoende.Test gebeurt voor elke provider op dezelfde manier.

http://www.adsl-breedband.be/speedtest/proximus

http://www.adsl-breedband.be/speedtest/scarlet

http://www.adsl-breedband.be/speedtest/edpnet

 

http://www.adsl-breedband.be/speedtest/telenet

 

Test link

http://www.adsl-breedband.be/speedtest/

 

 

 

 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Momenteel is de campagne van Proximus heel agressief (nieuwe baas daar hé).Er worden veel beloftes gedaan die niet altijd waar gemaakt worden. We worden er filosofisch van. Mijn baas krijgt een vergoeding omdat ze hun digicorder enzo terug moeten binnenbrengen en binnen een paar maanden terug een vergoeding omdat dezelfde klant weer komt aansluiten. Zo blijft de commercie draaien.

Ik merk wel dat ze bij de klant soms een vergelijking maken die helemaal niet opgaat omdat ze appelen met peren vergelijken. Al moet ik toegeven dat Telenet veel druk zet om Whoppa te verkopen niettegenstaande klant voldoende heeft met Whop. En dan zit onze klant direct met een verschil van 15€ tegenover de concurentie en de klant merkt het niet want bij veel klanten werkt hun computer tergend traag door de vele toolbars, 2 tot 3 antivirussen, PC versnellers enz.

En die terugkijk TV? Ja gratis voor 48u of betalend voor een hele week. Elk moet uitmaken voor zichzelf wat hij belangrijk vind.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Ik heb ondertussen eventjes mijn rekening gemaakt bij de concurentie.

Bij Telenet: Whoppa voor 75,95 + Play = 85.95

snelheid effectief 190 Mbps down en 12 Mbps up

TV 16-tal extra zenders via Play en terugkijk TV ( 7 dagen)met doorspoelen op de meeste zenders

Extra 2 GB via 4G (Kong surf) 10€ Maakt een totaal van 95.95€

Als ik er een Whop van maak waarbij ik nog meer snelheid haal en dichter bij hun maxi pack zit kom ik aan 85.95€

Bij PR.....: Pack samengesteld op hun site.

Internet maxi + TV + Telefonie voor 74.95€

TerugkijkTV voor 36u  gratis maar zonder doorspoelen

OF + 5€ met doorspoelen

Gratis 10 GB cloud en 2 GB via 4 G

Beloofde snelheid internet: 70 Mbps down en 6 Mbps up

Effectieve snelheid op mijn adres volgens hun site:

Max. 15 Mbps down en 0.612 Mbps UP Gefrustreerde smiley

Als ik min of meer het gelijkaardige bij Telenet doe als hetgeen ze bij PR.. beloven kom ik aan het prijsverschil van +- 6 euro dat Telenet duurder is. En dat is het voor mij waard.

 

Ik durf altijd een prijsvergelijking te maken met een klant als ze effectie hun factuur hebben en ik alles naast elkaar op een rijtje kan zetten en ze ontlopen elkaar niet veel hoor.

Natuurlijk een klant die maar enkel een digibox nodig heeft om wat beter TV te hebben en een internetje om alleen maar zijn mails te ontvangen is dan misschien zelfs beter af bij scarlet.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden