24748
netweters
|
152298
antwoorden
|
20688
vragen
|
Telenet heeft zijn eigen sportkanalen of dat zo goed is betwijfel ik sterk. Als ge eens bekijkt wat ze op die kanalen ons door het strot prberen te duwen noem ik echt SCHANDALIG, en dat voor zoveel geld. Dat telenet eens antwoord waar degelijke autosport kunnen zien mogen ze mij dat gerust laten weten. Er zijn er wel al een paar verdwenen maar heeft iemand van jullie al iets in de plaats gezien of gekregen?? Nee voor het ogenblik doet telenet zoals de vrt ons zoet houden met zoveel mogelijk herhalingen.
ARM TELENET
Ik wel:ELEVEN-ELEVEN SPORT-BRAVA.En dit allemaal de laatste 14 dagen.Daar bij je kan hier nog genoeg auto en moto-sport volgen enkel moet je weten waar.F1-veldrijden-basket-voleybal-biljarten-voetbal-rugby.enz als dat nog niet genoeg is?Ik denk ook dat een operator niet voor elke klant goed kan doen,en aan zijn deur kan komen bellen om te vragen of het goed zou zijn als ze die zender zouden schrappen uit het bestand.Want het zijn zij nog altijd die bepalen wat er word uitgezonden en niet de klanten,het zelfde met wat er word verxijdert uit hun bestand.Enkel hoeven ze maar de hoofdzenders van het betreffende land waar in jij woond door te sturen.Deze zullen dan ook altijd in het basispakket zitten.
Play sport zijn voetbal/ wielrennen zenders, 1 golfzender en 1 autosport van de 9 zenders. Tegen betaling !
Elf is ook tegen betaling....
Breng Trt etc... in een betaalpakket onder en zet in plaats daarvan een autosport zender. Moet toch kunnen. Nu is er 1 playsport zender die we kunnen ontvangen via het gewone play pakket
Onrechtvaardig,want dit lijkt me dan eerder op een rasistiche uitspraak dan op een rationele.Waarom zou die zender volgens jou in een betaal paket moeten komen?Er is er in godsnaam maar 1.Dan kan je even goed RAI-TVE en al de andere buitelandse zenders in een het betaalpaket zetten en houd je nog een zeer klein basispakket over zodat het play en play-more pakket duurder zal worden.Want telenet zal nooit terugkeren naar vroeger en terug beginnen met afzonderlijke paketten.
Van mij mogen ze best 40 zenders schrappen van de 75 nu basis.
35 goede is ruim voldoende,waar de vlaamse klant naar kijkt.
@robatoras schreef:Van mij mogen ze best 40 zenders schrappen van de 75 nu basis.
35 goede is ruim voldoende,waar de vlaamse klant naar kijkt.
Als er dan geen vlaamse klant naar kijkt ben jij een ongeletterde;Nooit Engels Frans of Duits geleerd op school.Mijn moeder is 75 en heeft play more,en ziet niet anders dan Duitse en Franse series en Films.
Ik moet wel zeggen vlaamse klant,in Walonie is er geen Telenet.
En alle series op Nederlandse tv en Belgie zijn ondertiteld,zelfs Netflix
Moet dat trouwers Engels frans duits kennen als vlaming.Voor Engels en duits te verstaan heb ik geen school nodig gehad.
Frans nee bedankt.
Zij ziet wel die films op Duitse en Franse zenders.En kan ook vloeiend Frans speken,mijn broer Italiaans;Maar van jou zouden dan ook die buitenlandse zenders moeten verdwijnen;Gewoon geen respect voor anderen.Ikke en de rest kan stikken.
Bij standaard 35 zenders kunnen er vlot 20 anderstalige tussen zitten.
Ik zal beginnen met Qmusic,wat heb je aan die zender de hele dag die dj's op hun vingers zitten te kijken.Dan kun je al net zo goed 'n testbeeld zoals vroeger in de plaats zetten met muziek erbij.
Voor die muziek te beluisteren zijn er radio stations.
Jij wilt het echt niet snappen.Bv als nu een zender 240:24 uitzend wil het nog niet zeggen dat 10000 mensen 15 minuten tegelijkertijd er naar horen.Een dag duurt namelijk 24 uur.
Aan één van de moderators kan u a.u.b. al mijn berichten van deze tread nalezen.En mij zeggen wat ik verkeerd heb gezegd?Want die Kris is iemand van het forum van master magic zijn echte naam is Hans Christeans.Daar ben ik ten onrechte buiten gegooid,want hij maakt er zijn eigen regels volgens de tekst die iedereen kan lezen word je als je bv ruzie hebt of andere overtredingen doet op het forum krijg je eerst 2 of 3 maal een verwittiging;Ik heb geen één gehad.ze hebben mij er gewoon af gesmeten.En dat is geen forum als je naar dat taal gebruik ziet moet je er maar eens heen gaan.google naar tv digitaal-info.Dan kan je enkel berichten lezen.Dat zogezegde forum is het afkooksel van het teloorgegane vulgaire furum digital café.En heel die hoop die daar op dat forum ook waren zitten er nu een deel bij hem.Toen hij dat forum oprichte kwamen we als beste overeen tot hij met die natte daar opduikt,en door hem ben ik uiteindelijk buitengegooid.want hij mag openlijk kwal tegen mij zeggen en kruip in uwe zandbak.Terwijl ik niets zeg.En dan vraag ik mij af welke moderator ben je dan,die degene die niets zegt van een forum en degene die wel smerige woorden zegt niet.Ik had hem al eens gezegt dat hei aan vriendjes politiek doet;Ik kan er nog een heleboel opnoemen hoor.Al de gene die van dat andere forum komen zullen nooit van het forum worden gegooid.En als iemand een scheld of smerig woord van die gasten zegd dan ziet hij dat door de vingers.
Wilt u anders ook hem persoonlijk melden dat die gasten van zijn forum mij hier niet meer lastig vallen,want hij heeft mij trouwens ook zonder enige redenen levenlang van zijn forum geband.