Beantwoorden
Hans
Professional Meerweter
Full speed writing! It's your tenth party! Topicvreter! BINGO!

zou er een nieuwe digicorder uit zijn?

Beste

ik las op 'tik' dat er een nieuwe digicorder zou uit zijn. je kan 3 opnames maken en een 4 bekijken.

ook zou hij een snellere processor hebben.

weet iemand hier meer over? en welk typenummer zou die hebben?

mvg

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
ubahnub
Freshman Meerweter
Even demarreren... Warming up? Goed bezig! It's your ninth party!

Er is inderdaad een nieuw model uit, de 2200. Echter kan je hiermee niet 3 programma's opnemen en naar een 4e.

In deze nieuwe toestellen zitten 4 ontvangers. 2 daarvan blijven altijd gereserveerd om sneller te kunnen zappen, de andere 2 kunnen gebruikt worden voor opnames. 

Voor de rest is de hardware niet veel verschillend van de 2100 reeks tot zover ik weet.

0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Dag Hans,

Ik ben in het bezit van die "nieuwe" digicorder. Ze bedoelen hier gewoonweg de zwarte digicorder mee (AD-2200). Met deze is het enkel mogelijk om twee programma's op te nemen en naar een derde te kijken. Het zappen gaat inderdaad sneller en de afstandsbediening is anders qua vormgeving. Echter, veel andere veranderingen zijn er buiten de vormgeving niet aan.

Met vriendelijke groeten.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
Hans
Professional Meerweter
Full speed writing! It's your tenth party! Topicvreter! BINGO!

Hi Niels, dan is het loos alarm. zou nochtans goe zijn om drie opnames te kunnen opnemen. ik heb geregeld conflicten.

mvg

0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Inderdaad Hans, ik ken het probleem 😉 Maar meestal zijn mijn conflicten met Prime & andere zenders dus kijk ik die van Prime maar een dagje later via de catalogus.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden