Beantwoorden
Icedude1978
Experienced Beetjesweter
It's your ninth party! It's your eighth party! Mooi, mooi! Pionier

zwart beeld bij aanzetten HD recorder

Sinds enkele dagen heb ik problemen met mijn digicorder (HD Digicorder DC-AD2100).

1) De tv springt niet meer aan of springt niet naar het hdmi kanaal als ik de digicorder op zet. (hij staat niet in slimme energiestand)

2) Als ik het dan handmatig doe, blijft het beeld zwart, maar als ik zap komt de balk wel in beeld, net als menu's zoals de tv gids.

3) Als ik zap komt er een seconde beeld zonder geluid en gaat het beeld op zwart.

4) Na een tijdje komt er beeld maar zonder geluid en nog een tijdje later pas is er geluid.

Resetten via het menu of stroom uittrekken brengt geen soelaas. Heeft iemand nog tips? Ik zou mijn opnames niet graag kwijt zijn als ik hem moet omruilen.

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
ubahnub
Freshman Meerweter
Even demarreren... Warming up? Goed bezig! It's your ninth party!

Je geeft aan dat je wel in de menus kan komen?

Kan je eens proberen wat er gebeurd als je een opname probeerd te bekijken?

0 Likes
Beantwoorden
Icedude1978
Experienced Beetjesweter

Alle menus komen op het scherm dus ik kon gewoon navigeren naar de opname om die op te zetten maar dat bleef hetzelfde, een seconde beeld zonder geluid en zwart. Ik heb niet gewacht tot er beeld kwam, maar dat zal na een tijd ook wel gekomen zijn.

Eens er beeld en geluid is, blijft alles wel normaal werken tot ik hem afzet.

0 Likes
Beantwoorden
Tom_Acke
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Ik heb een heel sterk vermoeden dat uw digicoder de pijp aan maarten heeft gegeven.

Mijn advies breng hem binnen in een Telenet center.

Wat je wel nog eens kan controleren en proberen  zijn de signaalwaarden controlerenterug naar fabrieksinstelli gen te gaan,met behoud van opnames.

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Icedude1978
Experienced Beetjesweter

Ik had ook zo'n vermoeden. 😞 Ik zal morgen(namiddag) naar het center in Mechelen gaan.

0 Likes
Beantwoorden