Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Gaming en FUP

Ik lees hier op Tweakers het volgende:

"In China gelden sinds 2019 extra strenge regels rondom gaming. Jongere gamers mogen niet meer dan anderhalf uur per werkdag gamen en drie uur op een weekenddag. Ook geldt er een 'gaming-avondklok' die van 22 tot 8 uur geldig is. Verder zijn er ook beperkingen op hoeveel jongeren mogen spenderen aan games en ingame-aankopen. De gamebedrijven moeten daarop toezien, anders kunnen ze hun licentie verliezen."

En hier klagen ze dan over een beetje beperking van dataverbruik tijdens de piekuren.

 

Al met al mogen we hier niet klagen dacht ik zo.

Het volledige artikel.

Laat ons van dergelijke inmenging gespaard blijven.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
18 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Gaming en FUP

“Het is ontworpen om mensen te laten deelnemen aan de digitale economie: informatie verzamelen, communiceren, opleidingen volgen, werk zoeken, contact houden met administraties. Basisactiviteiten dus”,

Het zal al winst zijn als er maar 10% het eigenlijk gebruiken voor wat het bedoeld is en er hun voordeel mee doen. Hier zou in vele gevallen een Chinese aanpak nodig zijn = strengere controle op het gebruik. Want de groep die er baat bij zou hebben gebruikt dit meestal, samen met andere maatregelen, als hangmat om toch geen extra inspanningen te doen.

Voor mij is wonen, verwarming, eten een groter basisrecht. En wat hun rechten zijn dat weten de meesten veelal beter dan wij. De plichten (iets) minder.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Gaming en FUP


@igvfer  schreef:

 Hier zou in vele gevallen een Chinese aanpak nodig zijn = strengere controle op het gebruik.


@robatoras anrwoord:

Daar hebben we de Chinezen niet voor nodig,Telenet weet best wat we op het net doen.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Gaming en FUP

@robatoras  Dat ze weten wat we doen daar twijfel ik niet aan. Maar een Chinese aanpak zie ik ze hier niet doen. Met boetes en zo. 🤔



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Gaming en FUP

Hier zijn ze nog erger

SABAM int nog steeds auteursrechten iedere dag over de muziek die ze niet  draaien van  Horica's die al maanden dicht zijn door corona.De geldwolven.