Beantwoorden
Invidia
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Selfstarter nog mogelijk voor nieuwe klanten?

Hallo,

 

Bestaat selfstarter nog voor nieuwe klanten bij verhuis. Dus alles is reeds voorzien, vorige eigenaar was ook telenet klant. De technieker zou pas binnen twee weken kunnen langskomen voor installatie.

Zou zijn voor vrienden waarbij ik de installatie zou doen.

 

Alvast bedankt.

3 reacties
Dragunov404
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig! Dag van de Chocolade
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Selfstarter nog mogelijk voor nieuwe klanten?

Selfstarter bestaat nog altijd, en ik had dit bij mij best ook genomen. Want ik had een comfort installatie gekozen door een technieker. Maar hij was nog maar net weg of mijn NIU lag al,op de grond. Mijn digicorder en digibox heb ik zelf geïnstalleerd want meneer was gehaast en had zeer weinig tijd. Maar das mijn probleem niet. Wat je zelf doet of kan als je wat handig bent zal goed gedaan zijn...

Never trust in Dust
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Selfstarter nog mogelijk voor nieuwe klanten?

Zover ik weet kan een selfstarter bij een verhuis niet. Dat wordt dan een gratis pre-installatie.

 

Hier lees je wat ik bedoel:

Installeer jij of doen wij het?

We sturen een technicus langs om je basisopstelling (modem en netwerkverdeler) te installeren of na te kijken. Daarna kan je zelf aan de slag.

 

Heb je liever dat onze technicus alles installeert? Dat kan! Kies dan voor de Comfort-installatie.

 

Wat je wel eventueel kan doen wanneer er een actief tv-signaal is, is de digicorder al installeren. Ze zullen live tv kunnen kijken en opnemen maar geen interactieve diensten (>2 dagen in tvgids, programma's opvragen, ...) kunnen gebruiken.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.