Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Aanpasbaar contract in MIJN TELENET

Persoonlijk vind ik het huidige systeem van 3 groepen achterhaald, ieder bedrijf doet het maar niemand wil het. Pas eindelijk eens een systeem toe dat je toelaat meerdere keuzes te maken in "MIJN TELENET" menu. Zo zou je met je huidige systeem moeten kunnen kiezen wat je indernet down/upload is.

Wanneer je Telefonisch voordeel wil (dal of piek), of je naar het buitenland gaat bellen of niet. Welke TV zenders je wil (waar je manueel zenders mag kiezen).

 

Want nu zit je met een situatie waar je betaald voor opties die je niet interesseren.

 

Stel dat ik klik op de knop "Download" dan zou ik keuzes moeten krijgen zoals 30,60,120,240Mbps

Bij de knop "Upload" zou ik dan weer mogen kiezen uit 5,10,15,20,25Mbps

 

Op die manier kan een klant zijn contract afstellen op zijn/haar eisen en betaald men nooit onnodig teveel.

 

Om de klant te overtuigen om toch wat meer te betalen in deze keuzes kan men bij bepaalde keuzes gratis opties geven zoals de terugkijk functie, of 1 gratis film per jaar, jaarlijks 200 gratis sms berichten, en bij het nemen van duurdere optie zelf 10 euro korting op play more. Iemand die weinig geld heeft gaat uiteraard het laagste nemen dat hij/zij nodig heeft. Maar iemand die geld kan missen gaat zich richten op de voordelen, en zo een mensen zijn er voor Telenet gelukkig nog genoeg.

 

In mijn opinie is dit een killer voor de concurrentie.

0 Likes
Beantwoorden
10 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7799
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Aanpasbaar contract in MIJN TELENET

Ergens heb je gelijk maar een bedrijf heeft voor zijn product en minimale kost die moet eruit gehaald worden. Een klant moet minimaal zoveel spenderen om eraan te verdienen,  dus is de enige manier om te concureren extra's aan te bieden zodat ze uw product kopen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Aanpasbaar contract in MIJN TELENET

Dat is iets waar ik ook al aan dacht, maar als Telenet wil blijven uitblinken moet ze met een nieuw idee afkomen dat boven alle andere concurrenten uitsteekt en waardoor ze ook "veel beter" overkomen bij de consument.

 

Maar tot zover ik begrijp is dat men enkel problemen zou ondervinden bij de rechten van TV content en eventueel bij Gsm abonnementen. Internet is dan weer een ander begrip waar men wel enkele aanpassingen kan doen zonder zijn positie op de markt in gevaar te brengen.

 

België is toch het middenpunt van de EU? En in dat opzicht moeten we uitblinken.. Ik kan me niemand beter inbeelden dan Telenet om dit te doen.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 417
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Aanpasbaar contract in MIJN TELENET

Aangezien deze thread,topic gaat over "aanpasbaar contract",heb gratis play more mogen testen.

Wil het opzeggen via mijn telenet lukt niet je moet bellen of 2 dagen wachten en men gaat eerst bellen.

Dus zal een maand betalen aan mijn been hebben.

Online kopen werkt direkt(betalen)opzeggen niet.

Beetje werk aan de winkel in mechelen.

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Aanpasbaar contract in MIJN TELENET

Of gewoon niets gratis testen zoals ik.

Dan ontloop je die problemen.

SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Aanpasbaar contract in MIJN TELENET

Dus als ik het goed begrijp was het niet gratis en  ben je misleid? Bellen en klagen stel ik voor.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 417
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Aanpasbaar contract in MIJN TELENET

SXTC,is in feite mijn eigen fout,via de telefoon was afgesproken dat ik zelf niets moest doen om Playmore te stoppen,na die gratis periode (2 maand).

Bij het nakijken van een Telenet mail ben ik akkoord gegaan stopzetten van mijn thema packs en playmore aanvaard.

Is maandelijks opzegbaar maar door het eerste ben pas wijzer geworden na mijn nieuwe faktuur.

Maar in mijn telenet staat dat je kan opzeggen online,tot dat je het probeert,bellen dienst werkt niet op zaterdag of zondag,of wachten tot telenet zelf belt

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 417
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Aanpasbaar contract in MIJN TELENET

Wonder,zojuist op mijn telenet gaan kijken en Playmore is verwijderd uit mijn packs.

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Aanpasbaar contract in MIJN TELENET

Als alles in orde is en je betaald niets extra dan hoor je mij niet klagen Smiley Tong

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 417
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Aanpasbaar contract in MIJN TELENET

Juist gebeld met telenet,na het bekijken van aanpassing factuur naar het lagere bedrag  op mijn  telenet.

Had nog niet betaald nieuwe factuur opkomst,misschien toch even wachten  om een domiciliëring  te nemen,je weet maar nooit.

 

Als het goed is mag ook gezegd worden.

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Aanpasbaar contract in MIJN TELENET

Moaner, ik heb 2 domicilieringen gehad bij afzonderlijke bedrijven. Bij allebei merkte ik op dat men vaak het dubbele bedrag van de rekening haalde. Klaagde je erover liet men weten op de hoogte te zijn van deze fout en dat het geld ging gebruikt worden voor de volgende maand.. maar men leek dit te blijven doen.. kortom, ging je naar de concurrentie was je een maandbetaling kwijt... Sindsdien doe ik NOOIT meer domiciliëring, ook al geeft men korting (dan kom ik niet in de problemen als ik andere facturen plots niet kan betalen door zulke fouten).

0 Likes
Beantwoorden