Beantwoorden
rockyc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Alles in een behalve vast telefoon

Goededag

 

Kunnen jullie internet ,tv en gsm zonder vast toesel aanbieden .

zoals een ander provider ?

 

Groeten R

0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
Ex-Netweter
 

Alles in een behalve vast telefoon

Beste,

 

Helaas bij telenet bestaat dit momenteel nog niet.

Je kan enkel whop of whoppa internet, tv, vaste lijn.

1 GSM abonnement is altijd apart betalend buiten het pakket, omdat dit extra voordelen en garanties heeft.

Ook qau support vermoed ik dat dit nooit in pakket zal verkocht worden.

 

Mvg,

Bart

0 Likes
Beantwoorden
GuNTHaRaD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Jij bent af! Pionier It's your seventh party! It's your third party!

Alles in een behalve vast telefoon

Ik mis hier een +1 button Smiley Knipoog

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Alles in een behalve vast telefoon

dat noemt men hier de KUDOS + knop 😉

0 Likes
Beantwoorden
rockyc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Alles in een behalve vast telefoon

In de toekomst zal het vast toestel toch verdwijnen net zo als de telefooncel die vind je nu ook bijna niet meer. Tegenwoordig heeft iedereen een gsm . Nu betaal ik gsm+vasttelefoon +internet+TV terwijl ik in de toekomst mijn vast toestel niet meer gebruik en toch moet betalen . Ik vind het jammer dat het niet bij tekenen kan en bij een andere provider wel .
0 Likes
Beantwoorden
rockyc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Alles in een behalve vast telefoon

In de toekomst zal het vast toestel toch verdwijnen net zo als de telefooncel die vind je nu ook bijna niet meer. Tegenwoordig heeft iedereen een gsm . Nu betaal ik gsm+vasttelefoon +internet+TV terwijl ik in de toekomst mijn vast toestel niet meer gebruik en toch moet betalen . Ik vind het jammer dat het niet bij telenet kan en bij een andere provider wel .
0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Alles in een behalve vast telefoon

Het vast toestel zal nooit verdwijnen omdat via de kabel je verbinding "beter" kan gegarandeerd worden.

Via draadloos krijg je op een bepaalde afstand een verlies, en bepaalde bronnen kunnen de data transfer verstoren. Nog maar te zwijgen over de overbelasting van het net of de nadelen op de gezondheid wanneer het signaal moet versterkt worden of alles te kunnen opvangen (dan zit je al aan de golflengte van een microgolfoven!).

 

De nadelen van Draadloos zijn perfect op te meten.. bel zo eens een uur aan een stuk met je GSM, en dan een uur met je vaste lijn.. wedden dat met je GSM je hoofd warm zal aanvoelen met zelf een lichte druk tot hoofdpijn? Als je een GSM koopt vermeld men niet voor niets de SAR of SAT waarde (straling!).

 

Ikzelf gebruik thuis een DECT toestel zodat ik het huis kan doorlopen, en omdat de afstand niet ver is heb ik steeds een perfecte verbinding. (Het straling signaal ligt dan ook zwakker dan via een zendmast omdat de telefoon makkelijker te detecteren valt binnen een klein bereik) Daar kan je bij een GSM niet altijd op rekenen.. een slechte verbinding is bij GSM gebruik niet ongewoon (redelijk vaak voorkomend).

 

Er zal wel ooit een veilige technologie de kop opsteken, maar daar mag je nu nog niet op rekenen.

Laat staan dat er ooit iemand die techniek aanboort want dit kost een bomvol geld om te onderzoeken en brengt momenteel niets op.

0 Likes
Beantwoorden
nicole
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

Alles in een behalve vast telefoon

ik dacht dat telenet de verbindig gebruikte van de oude intergan als ik voor de eerste keer internet van telenet had gebeurde dit via  intergan en nu ook want ik kan de verbindig  met het kastje niet verbreken want dan heb ik geen tv  de vaste telefoon is dus niet echt nodig dezij alles niet langer langs het oude intergan ga maar via ???


@SXTC schreef:

Het vast toestel zal nooit verdwijnen omdat via de kabel je verbinding "beter" kan gegarandeerd worden.

Via draadloos krijg je op een bepaalde afstand een verlies, en bepaalde bronnen kunnen de data transfer verstoren. Nog maar te zwijgen over de overbelasting van het net of de nadelen op de gezondheid wanneer het signaal moet versterkt worden of alles te kunnen opvangen (dan zit je al aan de golflengte van een microgolfoven!).

 

De nadelen van Draadloos zijn perfect op te meten.. bel zo eens een uur aan een stuk met je GSM, en dan een uur met je vaste lijn.. wedden dat met je GSM je hoofd warm zal aanvoelen met zelf een lichte druk tot hoofdpijn? Als je een GSM koopt vermeld men niet voor niets de SAR of SAT waarde (straling!).

 

Ikzelf gebruik thuis een DECT toestel zodat ik het huis kan doorlopen, en omdat de afstand niet ver is heb ik steeds een perfecte verbinding. (Het straling signaal ligt dan ook zwakker dan via een zendmast omdat de telefoon makkelijker te detecteren valt binnen een klein bereik) Daar kan je bij een GSM niet altijd op rekenen.. een slechte verbinding is bij GSM gebruik niet ongewoon (redelijk vaak voorkomend).

 

Er zal wel ooit een veilige technologie de kop opsteken, maar daar mag je nu nog niet op rekenen.

Laat staan dat er ooit iemand die techniek aanboort want dit kost een bomvol geld om te onderzoeken en brengt momenteel niets op.


 

0 Likes
Beantwoorden