Beantwoorden
Tommy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

BAN

Hello peeps,

 

ik surf al jaren op het net, speel ook al jaren games en nooit problemen gehad, deze week werk ik op een game gebanned omdat ik een 2e account zou gemaakt hebben onder dezelfde host of IP....iets wat ik absoluut niet wist of geen idee van had dat dit niet mocht , ik heb mails gestuurd en me verontschuldigd dat ik hier niet van op de hoogte was... maar het mag niet baten , ze laten niets weten of doen niet de moeite om dit recht te zetten, blijkbaar ben ik niet enkel op IP gebanned, waarschijnlijk ISP, host of dergelijke, weet hier soms iemand een  waardige legale manier om dit om te lossen?

 

dit is de eerste keer dat mij dit overkomt , maar heb er moeite mee dat ze zonder verwittigen zomaar een ban geven ....

 

Groetjes T

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

BAN

Was game betalend.Zo ja!

Waarom 'n 2de accaunt op hetzelfde IP.

 

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

BAN

Heb ik ook meegemaakt met Guildwars, mijn account was toen gehacked maar alhoewel ik de bewijzen kon leveren wilde men mij nog niet geloven dat het mijn account was. Ik mocht het spel nochmaals kopen en ik was toen nog zo dom om dat ook te doen... Sommige makers weten gewoon dat hun game zo verslavend is dat ze proberen extra munt eruit te slaan denk ik..

0 Likes
Beantwoorden