Beantwoorden
MS
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Twee handen vol! It's your eighth party!

DigiBox opnemen suggesties

Hai, hierbij heb ik twee suggesties waar ik mij onlangs aan ergerde omdat ze er niet zijn: 

  

•  De optie hebben om een bepaald seizoen van een serie op te nemen

-> Vaak tonen ze twee seizoenen op hetzelfde moment en bij het "opnemen van een serie" neem je dus automatisch beide seizoenen op, ookal wil je echter enkel bv. het nieuwste seizoen zien.

(bv. Grey's Anatomy seizoen 6 vs laatste seizoen)

 

• De optie om telkens de eerste aflevering op te nemen ipv. de laatste zoals het nu is

• of gewoon kunnen kiezen welke aflevering telkens opgenomen moet worden (dag/tijd)

-> zo hoef je niet te wachten tot het de 2e of 3e keer getoond werd op tv vooraleer de opname beschikbaar is om te kijken.

2 reacties
femke
Professional Weetjesweter
Berichten: 61
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Een bus vol! De vlam zit erin.

DigiBox opnemen suggesties

MS, 

 

Bedankt voor je suggestie, dit is zeker iets wat we intern zullen doorgeven aan de betrokken personen.

Erg fijn dat je lid bent geworden van het forum van de Telenet Community, we hopen je hier nog vaak terug te zien! 

 

Hartelijke Groeten,

Femke 

MS
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Jij bent af! Twee handen vol! It's your eighth party!

DigiBox opnemen suggesties

We hadden net nog een "irritantigheidje".

 

Namelijk het niet makkelijk kunnen zien als een opname een "aaneenlopende opname" erachter of ervoor heeft.

Zo kijk ik bijvoorbeeld naar 'De slimste mens' en iemand anders naar 'NCIS' ervoor, maar dan weet ik niet altijd en als ik dan de slimste mens verwijder dan is het mogelijk dat het einde van NCIS er niet meer op staat..

 

-> nieuw symbooltje bij de opname zou handig zijn