Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Digicorder menu traag

Sinds de update er is gekomen van de digicorder vrij onoverzichtelijk geworden, als je bijvoorbeeld naar de nieuwste films gaat kijken kom je op lijsten van 50+ films en moet je steeds naar rechts klikken voor je de keuze vind die je wil... maar het probleem hier is dat sinds het nieuwe menu er is, de digicorder ook geweldig trager voorruit gaat.. regelmatig blijft hij 1-2 seconden hangen voor hij naar de volgende keuze gaat.

Om die reden stel ik voor dat Telenet zijn films toont in een lijst met de release datum ernaast en het type film. Als mensen meer informatie willen zoals de foto van de cover of de trailer hoeven ze maar op de naam van de film te klikken. Maar met minder foto's zou de functionaliteit normaal een pak sneller zijn.

Dat Telenet zijn opties piekfijn wil maken kan ik verstaan, maar a.u.b. niet ten onkoste van functionaliteit!

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Ex-Netweter

Digicorder menu traag

Beste,

Dit ligt niet aan telenet, maar helaas aan jouw digicorder, yelo menu's gaan er snel.

Het lijkt er eerder op dat na een update jouw toestel een software probleem heeft waardoor hij vaak een freeze krijgt. Hiervoor zou je best je toestel een volledig opnieuw een fabrieksinstallatie laten doen met behoud van opnames.

Vaak resulteert dit in snellere werking van je toestel. 

Dit doe je door de BACK + OK tijgelijkertijd 10 seconden in te drukken. En daarna te lossen en meteen BACK ingedrukt te houden.

Hopelijk heb je hierna een sneller toestel

(vergeet me niet aan te duiden als oplossing)

Mvg,

Bart

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO!

Digicorder menu traag

Alhoewel ik jouw antwoord als oplossing heb aangeduid zoals je vroeg, had ik nog niet gedaan wat je had voorgesteld. Gisteren dacht ik plots aan je woorden en heb ik mijn digicorder heringesteld op fabrieksinstellingen maar het menu bleef een beetje traag... nu nadat de digicorder automatisch alle updates heeft uitgevoerd is er een nieuw probleem ontstaan.

Telkens ik de digicorder afzet gaat hij helemaal af en blijft er een oranje lichtje branden (brande daarvoor ook al, maar toen brande ook het gele lichtje en kon ik het uur nog zien, nu niet). Als ik hem aanzet moet hij terug initialiseren wat ongeveer 15-20 seconden duurt.. en zelf dan duurt het nog een 30 seconden voor het laad icoontje in het midden boven verdwijnt. Zolang dat er staat durft de Tv (beeld en geluid) 1 seconde bevriezen.

Er is dus duidelijk al langer iets mis met de digicorder. Nog ideetjes over wat ik kan proberen?

0 Likes
Beantwoorden